Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

H McDonald’s αποχωρεί από την Ισλανδία

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Ταπερνίδη, άργησα, (έγραφα στην επικαιροτητα)
αλλά δεν σε ξέχασα (το πνεύμα μου ζητά εκδίκηση)...

Ήρθ' η σειρά σου Πόντιε,
άκου τα σχολιανά σου,
να μάθεις να μου φέρεσαι,
με τα καμώματά σου...

Βλέπω είσαι και μάγειρας,
και μέγας γευσιγνώστης*,
την όρεξη μου άνοιξες,
να φάω της ...αγνώστης !!!

Παρόλο πού 'σαι Πόντιος,
είσαι και διαβασμένος,
κι από τα σχόλια θωρρώ,
πως είσαι μορφωμένος...

Μ' αρέσει πού 'σαι και ροκάς,
έχω κι εγώ αρρώστια,
ίωση πού'ν'αγιάτρευτη,
κι ας κατεβούν τα όσια !!!

Μ' αρέσει όμω και αυτό,
που έχετε και τση λύρες,
χορούς που θα ζηλεύανε,
κι οι Κρήτες απ' τση Μοίρες*...

Καλά το κάνεις φίλε μου,
τση γνώσεις να μαζώνεις,
κι ανέ σου περισσεύουνε,
μην μας ξεχνάς, να δώνεις...

γευσιγνώστης*=συνταγή δική σου http://en.wikipedia.org/wiki/Balut_%28egg
Μοίρες*=τόπος, στην Κρήτη, νομός Ηρακλείου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου