Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Γ.Παπανδρέου: «Λάθος» η ρύθμιση για τα τέλη κυκλοφορίας

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

(Κους-κους με το "παρεάκι")

Το είπε και ο Κίσσιγκερ,
πως αν θα ενωθούμε,
οι μαλθακοί* του σήμερα,
πως θα... ανορθωθούμε!!!

Μ@λ@κες όμως μείναμε,
σκόρπιοι και διαλυμένοι,
φτωχοί και κακορίζικοι,
ποτές μας ενωμένοι!!!

Κοιτά 'νας τ' αλλουνού,
να βγάλει και τα μάτια,
κι ύστερα ο καθένας μας,
σκίζει και τα ιμάτια!!!

μαλθακοί*=μαλάκες νεοελληνικά...
-------------------------------------
Φίλε μου ο Γιωργάκης μας,
το παίζει λίγο "βλάκας",
νομίζει πως ο Έλληνας,
είναι κοινός... μαλάκας!!!

Ωσάν... αντιπολίτευση,
δεν είδε τον Σουφλιά μας;
που τότες το "μαγείρεψε",
να φάνε τα... λεφτά μας;

Ωραία δεν τα έκανε,
τα έκανε... μαντάρα,
κι ύστερα "φάτε Έλληνες",
μας σέρβιρε... παπάρα!!!

Δεν είναι καν και... χθεσινός,
τα "ξέρει" τόσα χρόνια,
περνούσε πάντα τακτικά,
από... χρυσά σαλόνια!!!

Αν ήθελε, θα τό 'δειχνε,
νά 'χει δικιολογία,
τα τέλη που μας ήρθανε,
είναι μιά... αδικία!!!

Τι να μπαλώσει με αυτά;
"τρύπες ταμείων", "βούτες";
που τόσο χρήμα δεν χωρά,
σε δεκαπέντε.... κούτες!!!
-------------------------------------
Σαν δεις την... επανάσταση,
να μου τήνε... φιλήσεις,
κι όντε ξυπνήσ' ο Έλληνας,
να μου... τηλεγραφήσεις!!!

Χαρά εις το κουράγιο σου,
εξήντα είπες... μέρες,
μα άνε δεις εσύ καλό,
παίξε μου* με τση... σφαίρες!!!

Χαϊρι φίλε, προκοπή,
δεν βλέπω πολλά χρόνια,
κι άμα τα δεις κι εσύ ποτέ,
κερνάω... κανελόνια!!!

παίξε μου*=πυροβόλησέ με

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου