Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Αεροδρόμια και... εσώρουχα

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Με συγχωρήτε για την...διακοπή,
έχω αυτό το άσχετο με το θέμα:
:ΡΡΡΡΡ

Ακούστε φίλοι, σύντεκνοι,
ήντα 'παθα μια μέρα,
που πήγ' αεροδρόμιο,
να πάω προς τα πέρα...

Εκεί λοιπόν στον έλεγχο,
που κάνουν τα "παιδάκια",
πέρασα απ' το μηχάνημα,
που βρίσκει μεταλάκια...

Περνώ, χτυπάει ένα "μπίπ",
"ελάτε πίσω" είπαν,
γυρνάω πίσ' ο ΑΓιος,
"για... Ταλιμπάν με βρήκαν"...

Βγάλτε μου λεν την ζώνη σας,
δώστε τα κέρματά σας,
να μην χτυπά η μηχανή,
από το πέρασμά σας...

Βγάνω λοιπόν την ζώνη μου,
δίνω τα κερματά μου,
ξαναπερνώ την μηχανή:
"μπιπ"... τα κερατά μου!!!

"Για ξαναρθήτε από δώ",
μου είπαν τα κοπέλια,
"ήντανε τούτο το βαρύ,
που κρύβετε στα σκέλια";

Γυρνώ λοιπόν στη θέση μου,
και βγάνω την... Μπερέτα,
κι αυτό που αποκρίθηκα,
κανείς δεν το... μελέτα!!!

"Ετούτο μην το πάρετε,
είναι... κομπιουτεράκι,
το έχω πάντοτε μαζί,
φυλάει το... ΑΓιάκι!!!"

"Κομπιούτερ;" αποκρίθηκαν,
"μα τούτο είν' πιστόλι,
για εξηγήστε κύριε,
να καταλάβουμ' όλοι...

Στο λόγο μου επέμεινα,
για να τους εξηγήσω,
πως το "κομπιούτερ" που βαστώ,
δεν τους το δίνω πίσω...

Ετούτο που θωρρήτε 'σεις,
λέμε "κομπιουτεράκι",
με τέτοιο, τις διαφορές,
λύνουμε στο... Νησάκι*!!!

*Έτσα λύνουμε τση διαφορές μας στην Κρήτη, μρε... :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου