Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Oλονυκτία του Γέροντος Παστίτσιου στο Άβατο των Εξαρχείων

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

(Και για να δεις το σχετικό βίντεο, πάτα εδώ)

Πολλά συγχαρητήρια,
στο κάστ, στον σκηνοθέτα,
που έκανε παραγωγή,
και πήγαν όλα ντρέτα!

Μ' αφού δεν με καλέσατε,
παράπονα θα κάνω,
-μιάν ευλογία μπόρουνα*-,
σαν ΑΓιος να βάλω...

Μ' αφήσατε μονάχο μου,
να κάνω τσοι ευχές μου,
-αντίς να με καλέσετε-,
να πώ τσοί... προσευχές μου!

Θαρρώ πως φοβηθήκατε,
μην φάω το... παστίτσιο,
-για σάς, πράμα δεν θ' άφηνα-,
μαζί του έχω... βίτσιο!

Ας είναι όμως σύντεκνοι,
δεν σας κρατώ κακία,
-αλλά να με καλέσετε-,
στην άλλη λιτανεία!

Σαν κλείσουν τα σαράντα του,
ταυλιά διπλά κρατάτε,
-διπλά νά 'ναι και τρίδιπλα-,
παστίτσια που θα φάτε!

Κι εγώ σας το υπόσχομαι,
"αγίασμα" θα φέρω,
-κρασί πεντάρι μαρουβά-,
και για τα παρεταίρω!

Να κάνουμε μιάν δέηση,
στον γέροντα τον... άγιο,
-σαν ψήνεται στους φούρνους μας-,
ευχές, καλό κουράγιο!

Και σαν ροδίσ' η μπεσαμέλ,
και ο κιμάς μυρίσει,
-όποιος προλάβει... γέροντα-,
να 'ρθεί να μου... σφυρίξει!

Κι αν έρθει κι η σειρούλα μου,
να με μαζώξουν μπάτσοι,
-σαν "άγιο"... ιμιτασιόν-,
στ' @ρχίδι@ μου, και... πάτσι!!!

Με 'σάς θα μείνω ήσυχος,
-κι αφήνω... διαθήκη-,
το λείψανό μου βάλετε,
στού κώλου τους την... θήκη!

κι αν θέτε να μου κάνετε,
και μένα μίαν... μνεία,
-φωνάξτε στα μνημόσυνα-,
όλη την... Αναρχία!


μπόρουνα=μπορούσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου