Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Δύο επιστολές και μία διαμάχη: ελευθερία και δεοντολογία στο Tvxs

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Άργησα, αλλά ήρθα...

Στέλιο να χαίρεσαι τ όνομα,
και να σε χαίροντ' όλοι,
φίλοι καλοί, μα και εχθροί,
ακόμα και οι... Τόλοι!!!

Καλές ειδήσεις να 'χουμε,
και θέματα "γεμάτα",
να μπαίνουμε στα θρέντια σου,
να γράφουμε... γαμάτα!!!

Και για να μπω στο θέμα μας,
πέρ' από τση ευχές μου,
έχω να πω και δυό γραμμές*,
πού βγαλε ο... μπαχτσές μου!!!

Ζαλίστηκα διαβάζοντας,
αυτήν την ιστορία,
νόμιζα πως παλεύανε,
σ' αρένα τα θηρία!!!

Τα μάτια μου πονέσανε,
απ' τση πολλές σελίδες,
είδα που κουτουλιώντουσαν,
σαν τσαντισμένες... γίδες!!!

Τα σχόλια τα διάβασα,
ένα-προς-ένα όλα,
συμφώνησα με κάμποσα,
δεν είπα όμως όλα...

Κακώς πάλι μαλώνουμε,
για τίποτα σπουδαίο,
κάπου αλλού -στα σίγουρα-,
κρύβεται το ωραίο...

Προσωπικά, δεν πόσταρα,
στου Πάνου την "εντίμην",
μου φάνηκε πως θά 'χανα,
ενέργεια "ανεκτίμην"...

Κακώς που 'σχοληθήκατε*,
και σεις με την σειρά σας,
τσιμπήσατε το δόλωμα,
και να τα χάλητά* σας...

Το μόνο που πετύχαμε,
διαγραφές και μόνο,
Κιχώτη, ξέσβουρο, λοιποί,
ακόμα και τον... Τόλο!!!

Στέλιο με βρίσκεις σύμφωνο,
για κείνο 'κει που είπες,
δικαίωμα του κάθενός,
να γράφει... παρλαπίπες!!!

Αν δεν σ' αρέσει φίλε μου,
άλλης γραφής ο λόγος,
την γνώμη σου ξεστόμισε,
και φέρσου αναλόγως...

Μην βρίσεις, μην σε βρίσουνε,
μην πεις να μην σου πούνε,
την ξένη πόρτα τραχαλάς*,
και την δική σου σπούνε*...

Σκοπός, δεν είναι το λοιπός*,
τα μάτια μας να βγούνε,
ειναι να λέμ' την γνώμη μας,
πιο πέρα ν' ακουστούμε...

Κι αν "απεργία" έγινε,
τον είχε τον σκοπό της,
και σίγουρα δεν έγινε,
να φτιάξ' η ανθρωπότης!!!

Σιγή ιχθύως έγινε,
για κείνουσάς τους χρήστες,
που άδικα τση σβήσατε,
κι αφήσατε τους... βρίστες!!!

Σωστό ή λάθος σίγουρα,
όλοι μας έχουν κάνει,
μα για το λάθος σύντεκνοι,
κανείς να μην ποθάνει...

Κοιτάξτε να μην βρίζεστε,
όλοι αδέρφια είστε,
επίσης και κορόϊδα,
και άμα το θέτε... βρίστε!!!

Αδέρφια είμαστε λοιπόν,
γιατί ζούμε στην χώρα,
Τριακόσιοι απ' την πλάτη μας,
κάνουν σε άλλους... δώρα!!!

Κορόϊδα, ναι! είμαστε,
γιατί μας κυβερνούνε,
οι ίδιοι που μας κλέψανε,
κι αυτοί που μας... γαμούνε*!!!

Και 'μεις αντί να γίνουμε,
κόντρα επαναστάτες,
μπαίνουμε εις του Κούλογλου,
και γράφουμε... πατάτες*!!!

γραμμές*=Ψόμματα, με δυό στροφές ξεκίνησα, κι έγινε ρολλός...
Κακώς που 'σχοληθήκατε*=απλώς, παραθέτω την γνώμη μου
χάλητά* σας=Λόγω ρίμας, δεν έβαλα τα χάλια μας τα μαύρα,
συμπεριλαμβανομένου και της αφεντομουτσουνάρας μου!!!
το λοιπός*=το λοιπόν
τραχαλάς*=προσπαθείς να χαλάσεις
γαμούνε*=δεν χώραγε να γράψω... "άνευ σιέλου", ο Α.Γ.ιος!!!

*Αυτή η στροφή, είναι παραλλαγή, από Κρητική παροιμία, την οποία έχω γράψει εδώ: http://g-agios.blogspot.com/2010/01/blog-post_3280.html (τελευταία στροφή)
πατάτες*=Σόρυ Πάνο, αλλά είναι ΚΑΙ δική μου γνώμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου