Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Μπιντού vs Βολπίκιος

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Ήρθα:

Ο Α.Γ.ιος εγύρισε,
οπίσω εις το σπίτι,
στην "βάση" του και το νησί,
που το βαφτίσαν... Κρήτη!!!

Σας στέλνω φίλοι μου ευχές,
γεροί για πάντα νά 'στε,
κι όσοι γινήκαν φίλοι μου,
πράμα να μην φοβάστε...

Θα σας κερνώ τετράστιχα,
που θα τα μαγειρεύω,
με συνταγή για γέλωτες,
τούτο μόνο γυρεύω...

Σας χαιρετώ με τούτην δώ,
μικρή καλή αράδα,
γιατί την έχω έτοιμη,
την άλλη μαντινάδα!!!
---------------------------
Η "άλλη", που λέγαμε:

...Ενέσεις μού 'ρθε να χτυπώ,
σαν είδα την σελίδα,
να προσπεράσω, δεν μπορώ,
να κάνω πως δεν... είδα!!!

Μπιντού μου, να μην σκιάζεσαι,
τση ντόπες μην φοβάσαι,
μέσα σ' αυτό το γήπεδο,
μονάχος σου δεν θά 'σαι...

Θα έχεις για συμπαίκτη σου,
του Α.Γ.ιου τσοι ...ντρίπλες,
κι αφού θα τσοι κερδίσουμε,
θα πά' να φάμε... δίπλες!!!

Ενέσεις κι αναβολικά,
ποτές μου δεν τα πήρα,
γιατί αντλώ την δύναμη,
απ' την Θεά την... Ήρα!!!

Την ντόπα μας την φυσική,
ρακί, κρασί και φέτα,
κανείς δεν τήνε νίκησε,
-κι αυτό στο λέω ντρέτα!!!-

Κι αν θέλει ο Βολπίκιος,
ενέσεις για να παίξει,
θα την πληρώσει ακριβά,
στην χάση ή στην φέξη!!!
----------------------------
(Για την Κούλα)

Πρώτη την ψήφο έβαλα,
εις το... κατεβατό σου,
και να σου πώ, το χαίρομαι,
το... πυροβολητό σου!!!

Όπου κι αν μπείς, πυροβολείς,
στεγνά κι... αδιακρίτως,
μετ' από 'σένα και τον Gap,
θ' ακολουθώ ως τρίτος...

Με κίνδυνο... επανάληψης,
θα ξανα-αναρτήσω,
μίαν μικρήν απάντηση,
για να σ' ευχαριστήσω...

"Μ' αρέσει το χαμόγελο,
να δίνω στους ανθρώπους,
δίνω τα ρέστα μου εδώ,
κι όχι σε... παλιανθρώπους!!!"

Είσαι αστέρι φωτεινό,
Κούλα με τα... κουλά σου,
κι αλοίμονο στο όποιο... τρολ,
που θα βρεθεί μπροστά σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου