Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Περιμένουμε το σχόλιό σας...

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Ετούτη δω την "έντιμη",
καυτή μου μαντινάδα,
κρατήστε την για πάρτη σας,
αγαπητή... δυάδα!!!

Εχθές μου την γλυτώσατε,
από τση "μπαλωθιές μου",
μα σήμερα, ξεκούραστος,
θ' ακούστε τις... ευχές μου!!!

Εγύρισα στο σπίτι μου,
λείαν ξεπατωμένος,
καί έχασα το πάρτυ σας,
γιατ' ήμουν... κοιμησμένος!!!

Μα σήμερα ξεκούραστος,
θα σας μαντιναδήσω,
και εις διπλούν τσ' αράδες μου,
θα σας τις ξεφουρνίσω...

Ήντα θαρρείς Βολπίκιε,
πως είσαι ένας μάγκας,
άμα σε πιάσ' ο Α.Γ.ιος,
θα γίνεις... τίνκι-τάνγκας!!!

Κι εσύ Μπιντού, κουνέλι μας,
με την ΡΟΖούλα γούνα,
να μη θαρρείς πως γλύτωξες,
θα στη φυλώ, μπουμπούνα!!!

Τα ράμματα στην γούνα σου,
κράτα τα για την ούγια,
κι αν δεν σ' αρέσει η ραφή,
φώναξε και τον... Κούγια!!!!

Βολπίκιε το δάχτυλο,
να μην μου το ξαμώνεις*,
γιατί κατάρα Α.Γ.ιου,
στην στράτα σ' ανταμώνεις...

Άμα σε πιάσ' ο στόμας μου,
μικρό μου αρουράκι,
μέσ' απ' τη σάτυρα εγώ,
σε κάνω σαν τ'... αρνάκι!!!

Και ξέρεις πως την σάτυρα,
πολλοί τήνε γουστάρουν,
κι αν δεν σ' αρέσ' εσένανε,
άλλοι θα μ' αβαντάρουν!!!

Μπιντού μου τα κιλάκια σου,
δεν είναι για να κλαίεις,
για κοίταξε του... Πάγκαλου,
κι ύστερα μου τα λέεις...

Κι αν μπήκα εις το θρέντυ σας,
για να σας τα φωνάξω,
είναι γιατί... γουστάρω σας,
θέλω να σας... πειράξω!!!

Γιατί 'μαι απ' τη φύση μου,
μεγάλο πειραχτήρι,
κι όσοι μπορούν κι ανέχουνται,
δεν τους χαλώ... χατήρι!!!

Σαν πειραχτήρ' όμως καλό,
τα δέχομαι και πίσω,
όλα σας τα πειράγματα,
και δεν θα σας... μηνύσω!!!

Ανέ μου την χαρίσετε,
και δεν μ' εκδικηθήτε,
θα γράφω τα καλύτερα,
για σας, και θα το δείτε!!!

ξαμώνεις*=δείχνεις,σκοπεύεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου