Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Διακοπή της δίκης Γρηγορόπουλου θα ζητήσει ο Κούγιας

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

(Σχόλιο σε ανάρτηση του θέματος)

Όσα τα... δισεκατομύρια,
που φάγαν τα... λαμόγια,
τόσους σταυρούς θα έβαζα,
σε τούτα 'δώ τα λόγια!!!
----------------------------------

(Απάντηση σε σχόλιο του χρήστη Αίολος)

Το λαϊκό το αίσθημα,
κανείς δεν κοροϊδεύει,
στον κώλο τους ο... Διάολος,
κουκιά τους μαγειρεύει*!!!

Δεν είναι η εκδίκηση,
που οδηγά τα πλήθη,
είναι αυτό το έγκλημα,
μην πεταχτεί στην λήθη!!!

Γιατί το "δικαιο" και "ηθικό",
μας έχει καταστρέψει,
με δικαστές "φαντάσματα",
που έχει αναμαζέψει!!!

Εισαγγελείς και δικαστές,
που τρώνε και αρπούνε,
ένα σου λέω φίλε μου:
να πάν να... "απ' αυτοθούνε!!!"

Τους έμαθα προσωπικά,
το δίκιο που απονέμουν,
και πίσω από την πλάτη μας,
"πακέτα" αναμαζεύουν!!!

Με δέκα μάρτυρες παλιά,
το δίκιο μας, δικάσαν,
αθώος! φίλε ο ένοχος!
το θύμα το... ξεχάσαν!!!

Έτσι λοιπόν το προσπαθούν,
το ίδιο εδώ να κάνουν,
και τον Αλέξανδρο, νεκρό,
πάνε να τον... πεθάνουν!!!

Πως είναι "θέλημα" Θεού,
-άκου δικιολογία!!!-
με τέτοια που ακούγονται,
γαμώ τους και τα Θεία!!!

Κι όσο για την αναβολή,
είναι πουτ@νας@ς γέννα,
αυτός που τηνε ζήτηξε,
να γίνει εις τα... ξένα!!!

Δεν άντεξα ο ΑΓιος,
με τούτα δώ που βλέπω,
άμα θωρρώ τα χάλια τους,
προς το βρισίδι... ρέπω!!!

Και λίγο τους "ευλόγησα",
σε λίγο, θά χει κι άλλα,
που θέλουν να τα κάνουνε,
όλα τους... μέλι-γάλα!!!

*Παραφράζω μαντινάδα του σύντεκνου Ανκαν,
-τ' ακούεις τούτο, σκύλε;-
Επιφυλλάτομαι...

---------------------------------
(Απάντηση σε σχόλιο του χρήστη bazioto)

Αυτή 'ναι η αλήθεια μου,
φίλε μου Παναγιώτη*,
οι μαντινάδες μού 'ρχονται,
όπως και με την... πρώτη*!!!

Είμαι απλός στην σκέψη μου,
-δεν είμαι... καρδιολόγος-
τούτο σου λέω έντιμα,
σαν... μαντιναδολόγος:

Δεν τό 'ξερα -να φανταστείς-,
πως είχα τέτοια κλίση,
οι μαντινάδες έρχονται,
όταν με πιάνει... κρίση !!!

Πρόσφατα ανακάλυψα,
ρίμες με... κυνηγάνε,
και μπαίνουνε στα θέματα,
και τα... πυροβολάνε!!!

Μα πέρ' αυτού, σαν άνθρωπος,
είμαι συνηθισμένος,
και με την ροκ την μουσική,
μονίμως... εθισμένος!!!

Επάγγελμα δεν έκανα,
τση νότες, ή την... ποίηση,
μα όταν άδικα θωρρώ,
οι ρίμες τρέχουν... βρύση!!!

Τα θέματα με βοηθούν,
καθώς και οι κουβέντες,
κι οι ρίμες πάνε σύννεφο,
σε τούτο έχω... ρέντες!!!

Μου έρχονται αυτόματα,
αρκεί να... ξεκινήσω,
λέξη-τη λέξη δένουνε,
να σας... μαντιναδήσω!!!

Μνισίκακος, δεν γίνομαι,
μ' έχει η ζωή διδάξει*,
-κι αυτή 'ναι φίλε... σύντομη-,
κάποτε θα... περάσει!!!

Όλοι μας θα ποθάνουμε,
κορμί θα φάει χώμα,
άν είσαι όμως Άνθρωπος,
θα σε θυμούντ' ακόμα!!!

Κάνε μια βόλτα εις το μπλογκ,
πού 'χω κατασκευάσει,
και διάβασε "για μένανε",
τι έχω... αραδιάσει!!!

Εκείνα τα αληθινά,
που λέω εις την πέμπτη*,
-ξεκίνα απ' την τέταρτη*-,
και πιάσε ώς την... έκτη*!!!

Παναγιώτη*=εσύ δεν είσαι, ή σφάλλω;
πρώτη*=δεν φταίω εγώ, αυτή... ήρθε!!!
μ' έχει η ζωή διδάξει*=
"Η ζωή, είναι μικρή,
για να είναι... θλιβερή,
η ζωή είναι μεγάλη,
μην την κάνεις... καρναβάλι"
(Από Τρύπες, η εισαγωγή στο "Χάρτινο τσίρκο",
από το άλμπουμ "Κεφάλι γεμάτο χρυσάφι")
τέταρτη*, πέμπτη*, και έκτη* στροφή,
εκεί που λέει "για μένα"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου