Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

«Δεν σωπαίνουμε» για την ενδοοικογενειακή βία

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Νά και κάτι άλο που αρχίζει από "Ε":
"Ε", πάρτε την:

Τσόκαρο προσγειώθηκε,
πάνω στην κεφαλή μου,
πιστέψετέ το σύντεκνοι,
ήταν απ' την... "καλή" μου!!!

Δεν σκούπισα, δεν μάζεψα,
δεν πρόλαβα να πλύνω,
κι ο σάρακας* με πέτυχε,
να παίζω το... παζλίνο!!!

Εκιά να δείς ήντά 'γινε,
μ' ακούσαν οι γειτόνοι,
σαν να γινόταν σπίτι μας,
σαράντα-δύο... φόνοι!!!

Παντόφλα τρώγω για αρχή,
το τσόκαρο στο τέλος,
καλιά να 'χα... αλιγάτορα,
στης Ορλεάνης έλος!!!

Με δέρνει η γυναίκα μου,
κι η... πεθερά μου επίσης,
με τούτα τα γραφούμενα,
γυναίκες θα μισήσεις...

Γι' αυτό σου δίνω συμβουλή,
τα γκέμια να μην χάσεις,
να δέρνεις την γυναίκα σου,
και δεν θα με ξεχάσεις...

Όντε γυρνάς στο σπίτι σου,
να την βαράς για πλάκα,
να μην νομίζει πως για σέ,
παντρεύτηκ' ένα... βλάκα!!!

Αν δεν το κάνεις φίλε μου,
θα την... αποπατήσεις,
και ξύλο απ' την γυναίκα σου,
θα τρώς ως να... ψοφήσεις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου