Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Από τον Παπάγο στον Ραγκούση

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Στον Άδωνι να δώσουμε,
Μερσέντες με Κομπρέσορ,
δεν δύναται να περπατά,
τέτοιας γραφής προφέσορ...

Να είναι και αυτόματη,
μ' ένα λεβιέ αγγούρι,
δερμάτινα καθίσματα,
μη γίνεται αχούρι;!

Να έχει ζάντες ζόρικες,
και λάστιχα Πιρέλλι,
για να μπορεί στις εθνικές,
να τρέχει το κοπέλι...

Μαύρο να είν' το χρώμα του,
ωσάν και την ψυχή του,
σαμπάνιες νά 'χει, και γκιό-γκιό,
να κάνει και ...πι-πί του!!!

Κι αν σε πολλούς δεν άρεσε,
αυτή η μαντινάδα,
τ' @@ να μου κλ@σουνε,
τρώγωντας φασολάδα...
---------------------------
Να κόψουνε επήγανε,
του Υπουργού τ' αμάξι,
"Ήντά 'πες ωρέ σύντεκνε,
μήπως δεν είσ' εντάξει;!"

Πγένω να διαμαρτυρηθώ,
αμέσως στο Γιωργάκι,
ήντα 'ναι αυτά τα πράματα,
δεν θέλω μηχανάκι...

Χωρίς Μερσέντες και BMW
ήντα θα ναποκάμω,
χωρίς αυτά, δεν φαίνεται,
ποιος είν' ο "από πάνω"...

Εγώ 'μαι φίλε Υπουργός,
και πρόσωπο μεγάλο,
μεγάλο ειν' τ' αμάξι μου,
μεγάλο και το "άλλο"...

Εγώ που σας εσκεύομαι*,
ωσάν και τα παιδιά μου,
πως θα πηγαίνω ο φτωχός,
τη μέρα στη δουλειά μου;

Την θέση μου εγώ ποτέ
δεν θα τηνέ προδώσω
τη Μερσεντές να μην θαρρεί
πως θα του τηνέ δώσω...

*εσκεύομαι=σκέφτομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου