Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

«Πόθεν έσχες για όλους»

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Στις ρίμες μου ταιριάζουνε,
απλές και μόνο σκέψεις,
έχω το "φίλτρο" του απλού,
χωρίς...διαβουλεύσεις!!!

Κανέναν τους δεν ψήφισα,
γιατί δεν το αξίζουν,
όλοι τους εκατάλαβα,
θέλουν να ξεζουμίζουν...

Με πέντ' αράδες, θα τα πώ,
με ότι "πιάνει" ο νους μου,
δεν είμαι κι "επιστήμονας",
μα όχι του χεριού τους...

Κι όσο για την αντάμωξη,
πολύ θα το χαρούμε,
εγώ και η καψούρα* μου,
στο Κάστρο σαν θα 'ρθούμε...

καψούρα*: Golf II MK2 Manhattan
----------------------------------------
Φχαριστώ 'σε Μπαζιωτόπουλε,
για τον καλό σου λόγο,
μα δεν το κάν' επίτηδες,
βγαίνουν, σαν του ...αλόγου!!!

Σαν τρομερός που διάβασα,
-τό 'πε και η λαλιά σου-,
φωτό θα στείλω σου ταχιά,
να τρώνε τα ...παιδιά σου!!!

:))))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου