Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

«Είμαι αποφασισμένος να αντιμετωπίσω την τρομοκρατία»

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Και ξαναεπανήλθα:

Πολύ σφιχτός μου φάνηκες,
κύριε Χρυσοχοΐδη,
τα λόγια που ξεφούρνισες,
μου θύμισαν ...απίδι*!!!

Τ' οργανωμένο έγκλημα,
θέλεις να το χτυπήσεις,
θαρρώ πως πρέπει από 'σας,
να πας να ξεκινήσεις...

Να μπεις σε ΙΚΑ και ΟΓΑ,
κι άλλες υπηρεσίες,
να δεις λοιπόν πως γίνονται,
οι άριστες... ληστείες!!!

Ρυθμίσεις που φυλάττουνε,
τον δόλιο τον πολίτη,
άμα ποτές του χτυπηθεί,
απ' ένστολο ...κοπρίτη !!!

Λες τρομονόμος δεν θα μπει,
με ύφος, παρρησία,
μα τα Εξάρχεια έκανες,
σαν την... Κηπαρρησία!!!

Πεζούς θα βάλεις να φυλάν,
τα δόλια τα παιδιά μας,
άμε και αναμάζωξε,
τα ΜΑΤ της γειτονιάς μας !!!

Αυξήσεις είπες θα δοθούν,
εις την Αστυνομία,
για ν' "ακουμπάνε" πιο καλά,
την δόλια κοινωνία !!!

Τα έργα σου διαφήμησες,
"κατηγορώ αλλήλους",
ξέχασες πως μας έκανες,
να μοιάζουμε με δούλους...

"Να μην μου κάνουν κριτική,
και οι προκάτοχοί μου,
τα ίδια φάγανε κι αυτοί,
κι ας είναι και εχθροί μου..."

απίδι*=δεν μπορώ να το πω: θα λογοκριθώ τα μάλλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου