Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Αφήστε με να φύγω!

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

"Άντε ρε να τελειώνουμε,
με Νέα Δημοκρατία,
έχω πιο σοβαρά εγώ,
μιαν άλλη ασχολία:

Πρέπει να δω και τα παιδιά,
την έρμη την Νατάσσα,
την άρρωστη την μάνα μου,
άντε!κάντε την πάσσα!!!

Η ώρα μ' έφτασε θαρρώ,
για να την κοπανήσω,
κι άλλονε εις την θέση μου,
γοργά να τον αφήσω...

Δύο φορές πρωθυπουργός,
κουράστηκα παιδί μου,
ο λαουτζίκος πλήρωσε,
κι έφτιαξα το τσαρδί μου...

Εγώ την συνταξούλα μου,
την έβγαλα για πάντα,
άσε αυτούς τους κουζουλούς,
να κάνουν τα κουμάντα...

Κι αυτό είν' το καλύτερο,
που φεύγω νικημένος,
αλλά πολύ καλύτερα,
από... φυλακισμένος!!!

Γι' αυτό λοιπόν, τελειώνετε!
Θέλω να πιώ Carnation!
Να πάω και στο σπίτι μου,
να παίξω... playstation!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου