Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Σαμαράς vs Μπακογιάννη

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Αμ, το θέλει ο "απ'αυτός" σας, το "στόλισμα"...
Behold !!!

Με τούτα τα γραφούμενα,
πρέπει να απαντήσω,
για μιαν ακόμα, μια φορά,
να σας ευχαριστήσω...

Πράσινες να μου βάνετε,
αυτό 'ναι το φαί μου,
και μαντινάδες θ' αναρτώ,
μ' όλη την δύναμή μου...

Τα γέλια σας να κάνετε,
και να περνάτ' ωραία,
αλήθεια εγινήκαμε,
μιαν όμορφη παρέα!!!

Να κάνουμε κουτσομπολιά,
να θάβουμε τση κλέφτες,
να αμοίβουμε τση τίμιους,
με όμορφες κουβέντες...

Κι αν μπαίνουνε και κάτι τρόλς,
μη δίντε σημασία,
επίτηδες το κάνουνε,
είναι συνομοσία...

Στην φάκα να μην πέφτετε,
δεν είστε τέτοιου τύπου,
και να χαλάτε άδικα,
μες τση καρδιάς τση χτύπους...

Τη πλάκα μας να κάνουμε,
για να μη χολοσκάμε,
ετσά που μας κατάντησαν,
εις τον γκρεμό που πάμε...

Να λέμε όχι τση καρδιάς,
στην τόση στεναχώρια,
και νά ναι πάντα η χαρά,
από την λύπη χώρια...

Νά στε καλά ρε κοπελιές,
και σεις μωρέ κοπέλια,
που κάπου με τσιτώνετε,
να βάζω και τα γέλια...

Γιατί 'ναι μέρες σαν κι αυτές,
με τρώει το σαράκι,
είχα κι εγώ παλληκαρά*
τον 'λεγαν ...Δημητράκη...


*Για τον Δημήτρη, που πάντα θα μου λείπει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου