Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Γκολ για την φανέλα!

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ


Καλημέρα, άπαντες και... απαντούσες:


Όποιος δεν έχει Αντωνιό,
να πάει ν' αγοράσει,
γιατί σας λέω σύντεκνοι,
πως μόνο αυτός θα χάσει*!!!

Σήμερα είναι τ' Αντωνιού,
του Άγιου του... Μέγα,
κι αφού γιορτάζ' ο ΑΓιος,
να πάρετε το... MEGA!!!

Για μιά φανέλα έπαιξα,
και δύο... υπολήψεις*,
και σκόραρα στου Κούλογλου,
χωρίς... διαφημίσεις!!!

Μα φέτος τ' αποφάσισα,
τα γκόλ απού θα βάζω,
την... μπλούζα* μου θα την φορώ
και δεν θα τήνε βγάζω!!!

Γιατί έχω για σπόνσορα,
την... τρέλα στην κεφάλα,
και θέλω να την δείχνουνε,
τα σάϊτ τα... μεγάλα!!!

Ευχαριστώ σε Κούλογλου,
μέσα από την καρδιά μου,
που ακόμα την ανέχεσαι,
την τρέλλα την δικιά μου!!!

Κι αν κάπου σε αδίκησα,
συγχώρα με τον... ΑΓιο,
κι εγώ ωσάν αντάλλαγμα,
θα δίνω σου... κουράγιο!!!

*=Όλη η στροφή, αναρτημένη στο φβ...
υπολήψεις*=έχουνε γνώσιν οι... Κούλακες!!!
μπλούζα*= http://g-agios.blogspot.com/
------------------------------------------
Δεν έχω όρεξη καμιά,
να πάω να διαβάζω,
στα θρέντια τα στενάχωρα,
ρίμες να... αραδιάζω!!!

Θέλω... ρεπό για σήμερο,
το όνομα γιορτάζει,
-με τσ' άδειές σας σύντεκνοι-,
αν τούτο δεν πειράζει...
--------------------------------
(Για την Ντέβα)

Είσαι αστέρι Ντέβα μου,
αφού δεν μ' έχεις βρίσει,
-"στα διάλα", μάτια βούρκωσαν-,
σαν ανοιχτή την... βρύση!!!

Εθάρρουνα* τσαντίστηκες,
που πόσταρα* στο... πόστ σου*,
εντύπωση μου έκανε,
-ποιο 'ναι το μυστικό σου-;

Είσαι ψυχή τεράστια,
κι υπομονή μεγάλη,
εφ όσον με ανέχτηκες,
μέσα στην... παραζάλη!!!

Κι αφού μου το ευχήθηκες,
χρόνους πολλούς να έχω,
κι εγώ σ' ανταποκρίνομαι:
τούτο δεν το κατέχω!!!

Μα όσο ζω, θα εύχομαι,
να είσαι ευτυχισμένη,
κι η λύπη απ' την ζήση σου,
πάντα μακριά να μένει!!!
:))))))))))))
Είσαι ψυχάρα!!!
Εθάρρουνα*=νόμιζα
πόσταρα*=http://tvxs.gr/node/49704/271067#comments
πόστ σου*=http://tvxs.gr/node/49704/270915#comments
--------------------------------
Δεν είναι λόγια μαγικά,
απ' την καρδιά μου βγαίνουν,
και Άνθρωπους με νόημα,
σαν τα λουλούδια... ραίνουν!!!

Είστε σαν αντιβίωση,
τση θλίψης μου μεγάλη,
μεσ' την μικρή μου την καρδιά,
όλους σας έχω βάλει!!!

Ετούτο είν' αληθινό,
το ξέρουνε καμπόσοι*,
μακάρι η καρδούλα μου,
να ήταν άλλη... τόση!!!

Αν ήτανε... δεξαμενή,
θα είχε... ξεχειλίσει,
απ' την αγάπη την πολλή,
που έχετε ποτίσει!!!

καμπόσοι*=έχουνε γνώσιν...
--------------------------------
(Για την Κάτυ)

Γειά σου γατάρα μόρτικια,
με τα μεγάλα νύχια,
όλα να σού ρθουν όπως θες,
στην ζήση σου... μειλίχια!!!

Να χαίρεσαι τον... γάτο σου,
απού σου νιαουρίζει,
κι όποιος σε έχει -σίγουρα-,
την τύχη του δεν... βρίζει!!!

Γιατί 'σαι γάτα... Άγκυρας,
-βασιλική 'ναι πάστα-,
κι η γούνα σου δεν γίνεται,
κόμπους ωσάν τα... ράστα!!!
:)))))))))))))))))))))))
------------------------------
(Για την Χρύσπα)

Νά 'ταν το γήρας σου νερό,
να πίνω ως να... σκάσω,
να το ρουφώ ασταμάτητα,
ώσπου να το... χορτάσω!!!

Μα τούτονα δεν γίνεται,
αστείρευτ' η... πηγή σου,
είναι και τούτη όμορφη,
ωσάν την... απατή σου*!!!

απατή σου*=σαν και 'σένα
----------------------------
(Για την Κούλα)
-----------------------
Τα ΡΟΖ σου τα... εσώρουχα,
να τα... διαφημίσεις,
με σπόνσορα τον... κούνελο,
απού τόνε... ψηφίζεις!!!

Είναι πολύ ερωτικά,
και "δένουν" με το... κόμμα,
να θέσουνε* πολλοί ζητούν,
εις το δικό σου... στρώμα!!!
:Ρ !!!
να θέσουνε*=να ξαπλώσουν
-----------------------

Ετούτο δεν το ήξερα,
για 'σώρουχα μιλούσα,
αν ήταν για τα... κόκκαλα,
δεν θα σ' απασχολούσα!!!

ΡΟΖ κοκκαλάκι στο μαλλί,
τι χρώμα από "κάτω';
όπως κι αν είναι Κούλα μου,
σέξυ! το υπογράφω!!!

Χαράς του απού θα το δει,
πιο πέρα από την... κόμμη,
-μεγάλο το αξίωμα-
εγώ δεν τό 'δα ακόμη!!!

Ευτυχισμένος σύντεκνος,
απού θα 'ξερευνήσει,
εκτός από την... κόμμη σου,
τση Ήβη σου την... ρήση!!!

(Είμαι... ακάθαρμα, και το ξέρω!!!!)

2 σχόλια:

  1. ξαδερφε εισαι απαιχτος!!!!!!!!!!! μην σταματας πουθενα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ προσπαθώ...
    Αυτές δεν σταματάνε...
    Έρχονται μόνες τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή