Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

«Όταν έξω κάνει κρύο, εδώ κάνει ΕΛΛΑΔΑ»

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Να μας τρελάνει βάλθηκε,
κάνοντας καλοκαίρι,
μεσ' στου χειμώνα την καρδιά,
με ήλιο... χέρι-χέρι!!!

Για τον "κακό" μας τον καιρό,
κανείς εδά δεν λέει,
γιατί... αποΤΡΟοζάθηκε,
κι ο ήλιος ντάλα καίει!!!

Όλ' η Ευρώπη μαρτυρά,
ψοφά από το κρύο,
και 'μεις εδώ διακοπές,
στον ήλιο... δύο-δύο!!!

Χτυπούνε οι... μασέλες τους,
των Ευρωπαίων όλων,
χιόνια, πλημμύρες, παγετός,
καταστροφές Διαβόλων...

Ενώ εμείς στην χώρα μας,
-πατρίδα του Απόλλων-,
ο ήλιος μας καταχτυπά,
εις τα κεφάλια όλων!!!

Πρέπει γι' αυτό η χώρα μας,
τρελούς πολλούς να έχει,
από τον ήλιο τον πολύ,
στις κεφαλές που πέφτει!!!

Θα πάρω την πετσέτα μου,
το αντιηλιακό μου,
το μόνο άσπρο που θα δεις,
θά 'ναι στο... σώβρακό μου!!!

Ρακέτες θα 'φοδιαστώ,
θα πάρω κι έναν φίλο,
στην άμμο για να παίξουμε,
θα πάρω και τον σκύλο*!!!

Με Βραζιλιάνες δίμμετρες,
λάτιν θε να χορέψω,
με τις ...καλοκαιρίες μας,
θε να το ρίξω... έξω!!!

σκύλο*=
Τον σκύλο μου τον δεύτερο,
εγώ τόνε προσέχω,
να κλαίει αυτός αντί για με,
αρνητικές σαν έχω...

(Ο πρώτος, ψόφησε απ' το κλάμα)...

-----------------------------------
(Για την Χρύσπα

Μου φαίνεται πως Χρύσπα μου,
ο ... Τόλος σου τα θέλει,
λόγια τα μελιστάλαχτα,
από ...καλό κοπέλι!!!

Με... μάγκες συναλλάσεσαι,
όποτε κάνεις κέφι,
σε τούτο τον τρελό χορό,
πρωτοστατείς στο... ντέφι!!!

Σου εύχομαι ολόψυχα,
τον μάγκα ν' αγαπήσεις,
και τον σφοδρό του έρωτα,
στα χέρια του να ζήσεις!!!
:ΡΡΡ
--------------------------
(Για τον Μαγκα)
Καλώς τονα τον μάγκα μας,
τον άλλο... "ριμαδώρο",
τούτην εδώ, μικρή στροφή,
σου τήνε κάνω δώρο!!!
---
Ρε Μαγκα είσαι παίχταρος,
καταφερτζής μεγάλος,
κι αφού ακούς τους... κλασσικούς,
ορίστε! μεγάλος κι άλλος*!!!

άλλος*=http://www.youtube.com/watch?v=XI9IBoY0rDA&feature=related
--------------------------------
(Ανακοίνωσις)

Κάνοντας το διάλλειμα*,
σας το ανακοινώνω,
πως μπλογκ εκατασκεύασα,
και δεν το... μετανοιώνω...

Νά 'χετε ν' ανατρέχετε,
σ' όλες τση μαντινάδες,
σάτυρας, μα κι απάντησης,
και άλλες... κουζουλάδες!!!

Με δόξα και τιμή λοιπόν,
θα σας το φανερώσω,
το δημιούργημά μου αυτό,
θα σας ανακοινώσω!!!

Ταραταζούμ-ζουμ-ζουμ!!!
(Σεμνά και... ταπεινά :Ρ)
http://g-agios.blogspot.com/
διάλλειμα*=από χθες αναρτώ ασταμάτητα ΟΛΕΣ τις μαντινάδες μου στο τβχσ, από τις παλαιότερες, ως τις σημερινές (καλά μεσάνυχτα πάλι)...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου