Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Καλύτερα μεταχειρισμένο...!

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Έχω ένα Γκόλφαρο* παλιό,
καλοσυντηρημένο,
τον έχω σαν τα μάτια μου,
κι όχι τρακαρισμένο...

Μαύρο είναι το χρώμα του,
ωσάν τ' αφεντικό του,
που πένθος έχ' ισόβιο,
και κλαίει τον αδερφό του...

Λάδια μπουζιά και φίλτρα του,
τ' αλλάζω όταν πρέπει,
φίλοι δεν το παραμελώ,
το έχω καθώς πρέπει...

Το σύστημα θέλει εμάς,
αμάξια ν' αλλαχτούνε,
αλλιώς λένε εις τα "παλιά",
φόροι γεροί θα μπούνε...

Έτσα μας κοροϊδεύουνε,
να τα ξεφορτωθούμε,
σε νέο λούκι δόσεων,
ταχιά να ξαναμπούμε...

Καινούργιο θεν να πάρουμε,
σε δόσεις να... βουτούμε,
να κονομήσουνε αυτοί,
κι εμείς να... χρεωθούμε!!!

Δεν είναι τούτο άδικο,
χρυσάφι να πλερώνω,
αφού γουστάρω το παλιό,
και να το ξεσαλώνω;!

Θα την πληρώσω ακριβά,
ετούτη την καψούρα,
τα τέλη έρχονται διπλά,
διπλή και η... καζούρα!!!

Ασφάλειες; εις τον Θεό!
τιμές... ουρανοξύστη,
φταίω εγώ ρε σύντεκνοι,
που μ' έχουν κάνει... βρίστη;!!!

Γιάντα δεν μου μετρήσανε,
τση ρύπους αερίων,
και να φορολογήσουνε,
βάσει... καυσαερίων;!

Μα δεν τση νοιάζει φίλε αυτούς,
θέλουν να μας αρμέξουν,
σου λέει "θα τα πάρουμε,
κι όσο αυτοί... αντέξουν"!!!

Πότες θα κάνει ξαστεριά,
και να ξυπνήσουμ' ούλοι,
ετούτοι 'δω με τα "παλιά"
μας ήπιαν το... μεδούλι!!!

Φόρους να μην πλερώσουμε,
και για κανέναν λόγο,
όύλοι μας να τση γράψουμε,
σ' αρχίδια... καταλόγων!!!

Να πάνε εις τον Διάολο,
τον μαυροφορεμένο,
τον Γκόλφαρο δεν θέλω 'γω,
να δω... τσαλακωμένο!!!

Αν θέλουν να τ' αλλάξουμε,
λεφτά να μην ζητούνε,
γιατί από εμένανε,
τον Διάολο* θα δούνε!!!

Γκόλφαρο*=Golf II GTi MkII (και σε κατάσταση που πολλά καινούργια θα ζήλευαν!!!)
Διάολο*=μπορούσα να γράψω και "τ' αρχίδια μου"!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου