Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Τα τσιγάρα, τα ποτά και... τα κορίτσια

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Μια βιαστική, και χαιρετώ...

Σύντεκνοι την... πατήσαμε,
για μια φορά και πάλι,
στη χέρα μας βαστήξαμε
το άδειο... το μπουκάλι!!!

Πάλι μας την "φορέσανε",
εμείς θα χρεωθούμε,
όσα αυτοί ρημάξανε,
εμείς θα... φορτωθούμε!!!

Και σύντεκνοι στις μέρες μας,
που όλα τα ακριβήσαν,
για όλ' αυτά που κάνουνε,
ποτές δεν... κοκκινήσαν!!!

Το "ξύδι" είδος έγινε,
υπερπολυτελείας,
και το τσιγάρο σύντεκνοι,
μας κόβουν με τη... μία!!!

Λούσο, φιγούρα, λαμογιά,
και πρόσωπα βιτρίνα,
αυτά 'ναι η πολιτική,
χτυπά σαν την... Κατρίνα!!!

Υγεία φίλε όταν λεν,
την τσέπη τους νοούνε,
και μεσ' το χρήμα κολυμπούν,
που από 'μάς... αρπούνε!!!

Όμως υπάρχουν "άρρωστοι",
που δεν είναι στα κόλπα,
και τα λαμόγια δεν κρατάν,
φίλοι στα... ώπα-ώπα!!!

Φερράρι, Πόρσε, Μερσεντές,
ποτές δεν συγκινήσαν,
τον "άρρωστο" τον Α.Γ.ιο,
και δεν τον ακουμπήσαν...

Θα πίνω, θά 'χω γκόλφαρο,
θα παίζω, θα καπνίζω,
κουμάντα κάνω πάντοτε,
στα πράματα π' ορίζω...

Μόνο εις την κεφάλα μου,
έβαλα το στεφάνι,
τα πόδια μου δεν τά 'δεσαν,
κανείς δεν μου τα πιάνει...

Στο αίμα είμαι Έλληνας,
που πάντοτε κοχλάζει,
νόμος, δεν είν' σύντεκνοι,
με πράμα* να τ'... αλλάζει!!!

Γουστάρω να κυκλοφορώ,
ψηλά νά 'χω τον μπέτυ*,
σαν τον Μπιντού και 'γω "χτυπώ",
στο πού-και πού, μια... Μπέτη!!!

Άν έχεις φίλε πρόσωπο,
κανέναν μην φοβάσαι,
όσο με φίλους βρίσκεσαι,
κακό μη συλλογάσαι...

Αν είσαι φίλε με λεφτά,
Με "Ham(s)m(t)er", χαϊλίκι,
σε μας κουμπάρο δεν μετρά,
αυτό το... νταηλίκι!!!

Σε μάς να ξέρεις πώς μετρά,
καρδιά, τιμή και θάρρος,
αλλιώς σε μάς ρε σύντεκνε,
δεν κάνεις για... κουμπάρος!!!

Φτωχός κι άνε γεννήθηκα,
ετούτο δεν με νοιάζει,
με μάγκες συναλλάσομαι,
και τούτο μου ταιριάζει...

Κι αν είμαι φίλε λαϊκός,
παρέα μην με κάνεις,
κι αν δεν με ξέρεις σύντεκνε,
δεν ξέρεις ήντα... χάνεις!!!

μπέτυ*=στήθος
με πράμα*=επ' ουδενεί τη περιπτώσι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου