Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Δύο ροζ αυτάκια!

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ


Με τις..."κακημέρες" μου!!!

Δυο ΡΟΖ αυτάκια μού 'μειναν,
γιορτές για να περάσω,
και μόνο τα... τετράστιχα,
έχω για να... κεράσω!!!

Τα τέλη μου αρμέξανε,
τον δόλιο τον μισθό μου,
ρετάλι με αφήσανε,
γ@$%^*ώ το κερατό μου!!!

Τσίπα δεν έχουν πάνω τους,
αυτοί που κυβερνούνε,
με τέλη και παράβολα,
τον κόσμο τυρρανούνε...

Αδίκως κυνηγήσανε,
κατόχους ΙΧήδες,
αντίς να πιάσουν σύντεκνοι,
άλλους... "κοπανατζήδες"!!!

Μα πάντα έτσι γίνεται,
δεν είναι κάτι νέο,
το άδικο το κάνανε,
να μοιάζει... αναγκαίο!!!

Πόλεμο να τους κάνουμε,
αυτοί να τα πλερώσουν,
τις "τρύπες" που ανοίξανε,
αυτοί να τις... μπαλώσουν!!!

Ν' αφήσουν όλοι ήσυχο,
τον δόλιο τον κοσμάκη,
που με τα τέλη είπαμε,
και το ψωμί... ψωμάκι!!!

Γι' ακόμη μια φορά εδώ,
ευχές, θα τους τις στείλω,
για άλλη μια φορά λοιπόν,
θα τους... Διαολοστείλω!!!

Αμέτε στον αγύριστο,
καθίκια με γραβάτες,
αρμέξατε ακόμα μιά,
τους δόλιους τους εργάτες!!!

Με δυό αυτιά μ' αφήσανε,
μου πήρανε το βιός μου,
δώρο δεν είδε σύντεκνοι,
για φέτος ούτ' ο... γιός μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου