Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Γκολ για την φανέλα!

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

(2ο... ημιχρόνιο,
κους κους με την παρέα,
του Άϊ-Αντώνη πέρασα,
πάρα πολύ ωραία!!!)

Για την Κούλα:

Σόρυ εάν τσαντίστηκες,
δεν τό 'πα με κακία,
κι άνε σε στεναχώρησα,
έκανα... μαλακία!!!

Εγώ μια... διαφήμιση,
είπα για να σου κάνω,
δεν ήξερα πως πάτησα,
στον κάλο σου απάνω!!!

Ζητώ συγνώμη, -ειλικρινά-
και δεν το ξανακάνω,
στα ΡΟΖ σου σχόλια ξανά,
δεν θα πατήσω πάνω!!!

Αν είναι, δώσε άφεση,
για την χοντράδα πού 'πα,
κι άμα ξανά το κάνω 'γω,
γλάρου να φάω... σούπα!!!

Δημόσια Κουλάρα μου,
συγνώμη σου ζητάω,,
κι άνε σε κακοκάρδισα,
"στα διάλα" 'γω να πάω!!!

Συγνώμη, παραφέρθηκα,
δεν θα το ξανακάνω,
στον κάλο τον ευαίσθητο,
δεν θα πατώ επάνω...
:(
(Δεν το σώζω με τίποτα μου φαίνεται, ε;)
:(
----------------------------
Νά 'σαι καλά ρε Κούλα μου,
μου έφυγ' ένα βάρος,
για μια στιγμή ενόμισα,
πως πήρα πολύ... θάρρος!!!

Μου κόπηκαν τα ήπατα,
κι ο βήχας απού είχα,
και λίγ' ακόμα ήθελε,
να φύγει κάθε... τρίχα!!!

Κοιμήθηκα ανήσυχος,
που έκαμα... πατάτα,
μα... τώρα δεν το σκέφτομαι,
γι' αυτό... Viva Zappata!!!

Χαρά πολύ εισέπραξα,
ξαλάφρωσ' η ψυχή μου,
-μ' αυτές εδώ τση ρίμες σου-,
νά σαι καλά, καλή μου!!!

Θενκς... :))))))
---------------------------
Για Ναρέϊτορ


Ετούτα που μου έδωκες,
-για τα φιλιά μιλάω-,
τα βάνω στην καρδούλα μου,
και σου ανταπαντάω:

Νά 'σαι καλά Ναρέϊτορ,
ψυχή περπατημένη,
αλήτισσα και μόρτικια,
είσαι πολύ...ψαγμένη!!!

Μ' αρέσ' ο χαρακτήρας σου,
μοιάζει με του αλήτη,
που... σβούρα απ' το σπίτι του,
όλη την μέρα λείπει...

Μα σαν αλήτης γνήσιος,
γνώσεις πολλές μαζώνεις,
και ύστερα στα θρέντια μας,
μ' αυτές μας... καπελώνεις!!!

Ευχές σου στέλνω ζόρικες,
αστέρι μου, Ναρέϊτορ,
τση στέλνω σου κατά... ριπάς!
ωσάν τον Terminator!!!

Κι αν άργησα, δεν έφταιξα,
για να σ' ευχαριστήσω,
το ρεύμα μας εχάθηκε,
πριν σε... μαντιναδήσω!!!
------------------------------
Για Αναδυομένη


Αστροπελέκι έπεσε*,
και χάσαμε την... τάση
-ο Μητσ λδξγιεο τό 'καμε-,
το ...φως της για να χάσει!!!

Επάνω που την σκάρωνα,
την έρμη μαντινάδα,
μαύρο σκοτάδι έφαγε,
εκείνη την αράδα...

Στο δίκτυο... αναδύθηκα,
γλυκιά Αναδυομένη,
για κάθε μαντινάδα μου,
να μπαίνει και να... μένει!!!

Θέλει λιγάκι φτιάξιμο,
ακόμα το δουλεύω,
και γνώμες που μου λέγουνε,
μ' όλο χαρά μαζεύω...

Σε ευχαριστώ και σένανε,
μέσα από την καρδιά μου,
για τση ευχές που μού 'δωσες,
πάρε και την... δικιά μου:

Να ζήσεις να σε χαίρεται,
δίπλα σου όποιος μένει,
χαρές μονάχα για εσέ,
γλυκιά Αναδυομένη!!!

Αστροπελέκι έπεσε*=
Αλήθεια λέω σύντεκνοι,
σκοτάδι εις την Κρήτη,
σκοτάδι μέσα στα Χανιά,
σκότος στον... Ψηλορείτη!!!
(Blackout σ' όλο το νησί)
----------------------------
Για τον αζ

Άλφα και Ζήτα, χαιρετώ,
ευχές καλές σου στέλνω,
σ' ευχαριστώ από καρδιάς,
και το κορμί μου γέρνω...

Σου κάνω μιαν υπόκλιση,
για να σε χαιρετίσω,
με την μικρή αράδα μου,
να σε καλοκαρδίσω...

Οι ευχές σας είναι δύναμη,
να σας μαντιναδίσω,
και μέσα από τση ρίμες μου,
να σας ευχαριστήσω*...

να σας ευχαριστήσω*=για πολλοστή φορά...
-------------------------------
Για Μητσάρα

Μητσάρα τση κουβέντες σου,
τις έλαβα υπ' όψιν,
κι όσο για τση σχολιασμούς,
τροχίζω των... την κόψην!!!

Σήμερα που το γιόρτασα,
την έβγαλα 'δω μέσα,
ας όψεται κι ο σάρακας*,
-γιορτάζει* η μπαμπέσα!!!-

Το μπλογκ το κατασκεύασα,
για να σας φχαριστήσω,
και τση στιγμές που ζήσαμε,
να τσ' απαθανατίσω...

Νά 'σαι καλά Μητσάρα μου,
για τα καλά σου λόγια,
τσ' ευχές μου για την πάρτη σου,
βάζω στα ανθολόγια!!!

Θενκς μαν!!!
σάρακας*=σύζυγος, η
γιορτάζει*=Τώρα που ποστάρω, δεν γιορτάζω εγώ, γιορτάζει η γυναίκα μου, Αθανασία στο όνομα:
Αντώνης & Σία χαχαχα!!!
-------------------------
Για oldboy?

Νόμιζες πως θα γλίτωνες,
γηράσκων-νεαρέ μου;
πάρε λοιπόν από καρδιάς,
ετούτες τις ευχές μου!!!

Να χαίρεσαι, να χαίρουνται,
την αφεντιά σου, όλοι,
και ο εχθρός σου να γευτεί,
μόνο το... βιτριόλι!!!

Να ζήσεις, και να μην... γερνάς,
γηράσκων... νεαρέ μου,
και πάντα να σ' ακολουθούν,
όλες μου οι ευχές μου!!!

Που λένε τα καλύτερα,
για ΄σένανε δικέ μου,
-εκτός από "καλές ψαριές"-,
ειν' γρουσουζιά, καλέ μου*...

καλέ μου*=λόγω ρίμας το έβαλα,
μην μας περάσουν και για "τοιούτους"...

-------------------------
(Απάντηση στην Χρύσπα)

Σύμφωνος είμαι Χρύσπα μου,
μα θέλω να το ξέρω,
άμα την Κούλα πλήγωσα,
-στο λέω-, θα υποφέρω!!!

Γιατί δεν τό 'πα για κακό,
-στην μέθη μου επάνω-,
το χέρι μου -στ' ορκίζομαι-,
και στην καρδιά μου βάνω*...

βάνω*=βάζω, ακουμπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου