Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Αποδείξεις και ονόματα...

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

(Για τον Ανκαν)

Καλώς τονα τον σύντεκνο,
που ήσουνα χαμένος;
Μαυρίσανε τα μάθια μου,
για να σε δώ ο έρμος...

Ωσάν και την... απόδειξη,
καιρό σε λαγονεύω,
και τση αβάντας ρίμες σου,
μ' εσένανε γυρεύω...

Δεν σού 'πα τα μαντάτα μου,
κάνω την συλλογή μου*,
κι ο χρόνος πέφτει λίγος μου,
να κάνω την γραφή μου...

Έσπαγα την κεφάλα μου,
τι διάολο να γράψω,
και ξάφνου ήρθες σύντεκνε!
Λαμπάδα θα... ανάψω!!!

Καλώς και καλώς όρισες,
ξανά στο παρεάκι,
κι όντε θα νέρθω από 'κει,
θε να σε δώ λιγάκι...

Έχει ο "σάραξ" σύντεκνε,
συνάδελφη στο Κάστρο,
από τον Χόνδρο η σκούφια τζη,
και λάμπει σαν το άστρο!!!

Όντε τ' αποφασίσομε,
να κάνομε την βόλτα,
στση Λέοντες να σμίξομε,
για μια καινούργια... ρότα!!!

Ν' αφήσομε τσοι "σάρακες"
πολλά... ναπαημένους,
και να την κοπανήσομε,
σαν τση... γεβεντισμένους!!!

Να πάμε να λακίσομε,
να πάρουμ'... αποδείξεις,
απ' όπου κι αν περάσομε,
-θα 'ρθώ για να μου δείξεις-!!!

συλλογή μου*=έπα σύντεκνε
http://g-agios.blogspot.com/
--------------------------
(Για Τζακού)

Γειά σου λοιπόν και 'σένανε,
μικρή μου Γιαπωνέζα,
το γάντι σου και το... σπαθί,
σφάζει ωσάν το... Τέζα!!!
-----------------------------
(Για Μιτερα)

Μιτέρα, βελτιώνονται,
όλο και κάθε μέρα,
η ρίμες που συνθέτονται,
απ' την δική σου χέρα!!!
:))))
Ηθικόν συμπέρασμα:
"Ριμάξτε" τους!!! Είναι μεταδοτικό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου