Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Η μεγάλη τρύπα της οικονομίας

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Τρύπα μεγάλη άνοιξε,
-του... όζοντος δεν είναι-
είναι τσ'... οικονομίας μας,
πού 'γινε... θεαθήναι!!!

Σαν ...καταβόθρα έγιναν,
τα άδεια τα ταμεία,
κι οι Ευρωπαίοι... σάστισαν,
για την... πρωτοτυπία!!!

Τουρίστες επισκεύτηκαν,
αυτό το μέγα... χάος,
τση τρύπας τον... απόπατο,
που είναι σαν το... Λά.Ο.Σ.!!!

Τέτοιο πηγάδι... άπατο,
ποτές τους δεν ξανάδαν,
στο στόμιό του δεν χωρά,
ούτε ισχνή... αγελάδα!!!

Λυκούργε, για το νούμερο,
εκείνονά που τό 'πες,
-έντεκα 'κατομμύρια-,
δεν φτάνουν οι... Μπιντούδες:

Δίκιο το έχεις φίλε μου,
μα υπάρχουν... Μπουνταλάδες,
-έντεκα 'κατομύρια-,
ωσάν τις... αγελάδες!!!

Ν' αρμέγουν και να σφάζουνε,
με φόρους οι... Πασόκοι,
μα όσο κι αν πληρώνουμε,
αυξάνουνται οι... τόκοι!!!

Κι ο πάτος της... τρυπάρας μας,
όλο και μεγαλώνει,
συντόμως η... Ελλάδα μας,
θα παίξει το... κανόνι!!!

Κληρονομιά αφήσανε,
την ...τρύπα την μεγάλη,
Πασόκ, Νου-Δου, και... λαμογιές,
μας φέρανε την... ζάλη!!!

Την σκάψανε κι οι δυό μαζί,
σαν τους ... μεταλλορύγχους,
και μέσα μας πετάξανε,
ωσάν τση... τυμβωρύχους!!!

Το ύψος δεν φοβήθηκα,
ούτε... πανωλεθρία,
-στη θέα αυτού του... πηγαδιού-,
μού 'ρθε... υψοφοβία!!!

Στην πτώση την... ελεύθερη,
-που κάνουμε μιαν πάρτη-,
δεν έχει... αλεξίπτωτο!
ούτε κι πάτος... χάρτη!!!

Τύφλα της για... εκπαίδευσης,
θαρρώ πως πήγε στράφι,
κι αν είμαι αλεξιπτωτιστής,
σ' αυτό είπα... νισάφι!!!

Τέτοιο σκοτάδι άραχνο,
ποτές μου δεν ξανάδα,
κι ας είμαι φίλε Κρητικός,
κι ας πήγα στα... κομμάντα!!!

Εχέστηκα απάνω μου,
σαν μέτρησα το ύψος,
τον πάτο σαν τον έφταξα,
ακούστηκε ο... χτύπος!!!

Τώρα λοιπόν στα δύσκολα,
θα δούμε αυτό, και γράφτο:
τση τρύπας μας τση σκοτεινής,
θα δούμε όλοι... πάτο!!!
----------------------
(Απάντηση/καληνύχτα στο σχόλιο της Αναδυομένης)

Ο ΑΓιος... ξεφόρτισε,
γλυκιά 'ναδυομένη,
τα άγρια χαράματα,
νταλίκα περιμένει...

Εδώ λοιπόν σας χαιρετώ,
και πάω για να θέσω,
και αύριο με το καλό,
θα 'ρθώ να τσοι... ξεχέσω!!!

Αυτές τις μέρες πίεση,
δουλειά πολύ την έχω,
μονάχος μου απόμεινα,
και άλλο δεν αντέχω...

Το θάρρος κάνω δύναμη,
κουράγιο τις ευχές σας,
φορτίζω τις... (η)λιθίου* μου,
μ' όλες τις "θετικές" σας...

(η)λιθίου*=εμ, μπαταρίες είν' αυτές, όί πε'-ξεγέλασε :))))))))))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου