Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Τονωτική οικονομική ένεση...

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

(Κους-κους με το "παρεάκι")

Ο Α.Γ.ιος επέταξε
και ήρθε στην Αθήνα,
μα πήγε στους... αναρχικούς,
και όχι στην... Ραφήνα!!!

Με άδεια χέρια έφτασα,
χωρίς λεφτά μ' αφήσαν,
τα τέλη κι οι λογαριασμοί,
φέτος με... ξεζουμίσαν!!!

Κι αφού δεν έχω τίποτα,
για δώρο να σας δώσω,
τούτες εδώ τις ρίμες μου,
θα σας αφιερώσω!!!

Περπάτησα στους δρόμους σας,
και στα Εξάρχεια βγήκα,
έκια να δεις ήντα 'παθα,
έμπλεξα με τα... Μίκα*!!!

Παρέα βρήκα ζόρικη,
της... "μαύρης λίστας" μούτρα,
ανέντιμοι κι αναρχικοί,
χωρίς μυαλό στην... κούτρα!!!

ΤΡΟΖούς, τΡΟΖές εγνώρισα,
-ονόματα δεν λέω-,
ετούτους τους... ανέντιμους,
σύντεκνοι, δεν τους "καίω"!!!

Με δώρα με γιομίσανε,
-όχι ακριβά, παιδιά μου-
μα ακριβά γινήκανε,
στα βάθη της καρδιάς μου!!!
------------------------------

Το... Τζόκερ κι αν δεν χτύπησα,
η τύχη μου, μεγάλη,
και τούτο πού 'πα, σύντεκνοι,
δεν βγαίν' απ' το κεφάλι...

Γνώρισα φίλε άνθρωπους,
με Αλφα κεφαλαίο,
πιο πλούσιος εις την καρδιά,
εγίνηκα σας λέω!!!

Η τύχη Χρύσπα κι η τιμή,
είναι κατάδικιά μου,
που μπλέξατε εσείς παιδιά*
στην στράτα την δικιά μου!!!

παιδιά*=έχουν... γνώσιν οι φύλακες!!!
------------------------------------
Μιτέρα, για απάντηση,
ετούτο θ' αναρτήσω,
και την κουβέντα που θα πώ,
δεν τηνέ παίρνω πίσω...

Αν έλειψα συνέβηκε,
γιατ' ήρθα στην Αθήνα,
χωρίς κομπιούτερ, δίκτυο,
σας άφησα στην... πείνα!!!

Μα βρήκα ιντερνετάδικο,
και μπήκα σαν την σφαίρα,
να ευχήθώ σε όλους μας,
να δούμε άσπρη μέρα!!!

Φιλιά στέλνω κατάμουτρα,
ευχές για Ευτυχία,
και όλοι μας ν' απέχουμε,
από την... μαλ(θ)ακία!!!
---------------------------
Τα συγχαρήκια μου Τζακού,
γι' αυτές σου τις αράδες,
οι ρίμες σου ζωγράφισαν,
σαν χρώμα τους καμβάδες...

Κρυφό ταλέντο έκρυβες,
πως είσαι... ριμαδόρα,
και πρ'επει να παραδεχτώ,
είσαι πολύ... μαγκιόρα!!!

Βραβείο ρίμας κοπελιά,
εγώ θα σου το δώσω,
μ' αφησες πάλι άφωνο,
αυτό 'χω να δηλώσω!!!
----------------------------
Υπό τον... λάθος, απαντώ,
καλά να είσαι παίχτη,
μου λείψατε κι εσείς πολύ,
το γράφω στον... καθρέφτη!!!

Πολύ μου κακοφάνηκε,
που έλειψα για μέρες,
κι εγώ σας αναζήτηξα,
γνωστές κι άγνωστες... λέρες!!!
:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου