Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Πρώτη σε ακρίβεια στην Ευρωζώνη η Ελλάδα

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Ανοίγω τα Ιντερνέτια μου,
και τι θωρρώ ομπρός μου;
Πρώτοι μας γράφουν ήμαστε,
-θα σκάσει ο εχθρός μου-!!!

Μεγάλη απογοήτευση,
κοπέλια, ναι, την πήρα,
μού 'ρθε ν' αυτοπυρποληθώ,
με Ζίππο... αναπτήρα!!!

Τούτ' η πρωτιά είναι κακή,
η φτώχια μας εδέρνει,
Τσιγάρα, φως, τηλέφωνα,
και η ΔΕΗ να γδέρνει...

Εφτά τα κατοστάρικα,
που παίρνουνε τα νιάτα,
ήντα να αγοράσουνε;
ούτε μια σοκολάτα...

Και δε μιλώ για πάρτη μου,
υπάρχουν κι άλλοι τόσοι,
που από χρέη, δανεικά,
έχουνε πελαγώσει...

Νοίκια, σχολειά, αυτοκίνητα,
κι άλλες υποχρεώσεις,
μας εστερούνε την χαρά,
που έρχεται με... δόσεις !!!

Κοιτώ λοιπόν τση βουλευτές,
που τά 'χουν κονομήσει,
έπρεπε πριν από καιρό,
να τσή 'χουμε ξεσκίσει !!!

Να μάθουν να μην κλέβουνε,
να τα μοιράζουν ίσια,
μα δε τση νοιάζει φίλε μου,
κοντά τα κυπαρίσσια...

Να δούμε ρε Λυκούργε μου,
ήντα θα ναπογίνω,
που έτσι πως 'παν τα πράματα,
καλόγερος θα γίνω !!!

Για όλα φταίει το ευρώ,
λέω και ξαναλέω,
στο πτώμα τση δραχμούλας μας,
κλαίω, και ξανακλαίω...

Το 2000 ήρθε 'δω,
κι έφυγε η δραχμή μας,
θαρρώ κοπέλια ήτονε,
αυτ΄ή καταστροφή μας...

Επαίρναμε τον άρτο μας,
μόνο με 5 φράγκα,
κι εδά χρυσοπληρώνουμε,
τον Ευρωπαίο... Δάγκα !!!

Να φύγει, να 'ξαφανιστεί,
στο διάολο το στέλνω,
φέρτε μου την δραχμούλα μου,
με καημό το ψέλνω...

Να καίω πεντοχίλιαρα,
σαν νά 'ναι πετσετάκια,
και να το γράψω το ευρώ,
στα μαύρα τα μπλοκάκια !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου