Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

«Η εθνική μας λέξη...»

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Το μήνυμα περίμενα,
απάντηση να λάβω,
κι ύστερα εις το στόμα μου,
PORU, να περιλάβω...

Τηνέ μαγείρευα οψές,
καλή να τη διαβάσεις,
δεν ήθελα να είσ' απών,
και να μου τήνε χάσεις...

(Έρχεται, εντός ολίγου...)

------------------------

Έτοιμη:

Η μαντινάδα σου πολλά,
μου άρεσε PORU,
πολλά 'ναι τα "δεκάρια" σου,
σε τούτον τον χορό...

Πολύ ωραία είπες τα,
τα λόγια σου για 'μένα,
ευχαριστώ, υποκλίνομαι,
που μίλησα με 'σένα...

Σταράτος είν' ο λόγος σου,
τα χώνεις με μανία,
σαν χείμαρος το λέγειν σου,
χτυπάει στα ...κρανία!!!

Αφού εμπόρεσες εσύ,
και σκάρωσες μαντινάδα,
πέρασε απ' το σπίτι μου,
κερνώ ...πορτοκαλάδα!!!

Κι αφού αράξουμε εδώ,
μεθύσουμε και πιούμε,
με φόρα εις του Κούλογλου,
γοργά θέλει να μπούμε...

Να δείχνουμε, να κράζουμε,
στραβά και αδικίες,
να μην νομίζουν φίλε μου,
πως έχουν με ...κηδείες!!!

Όλοι τους να μας χέζονται,
και μόνο στην ιδέα,
να κάνουμ' επανάσταση,
με όλη την παρέα*!!!

*Αφιερωμένο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου