Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Ο μπουχέσας και ο Μανώλης

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Άργησα, αλλά ήρθα:

Μπουχέσας είναι φίλοι μου,
ξάδερφος του λαμόγιου,
χοντρός, λαπάς, τεμπελχανάς,
δεν λέει "άϊ λόβ γιού"...

Έχει και την εντύπωση,
πως είναι μόνο ένας,
ο πρώτος κι ο μοναδικός,
στον κόσμ' άλλος κανένας...

"Εμένα που με βλέπετε,
πολλά έχω πτυχία,
μεσ' το Cayenne εγνώρισα,
την πρώτη ...ευτυχία!!!

Φουμάρω πούρα ακριβά,
φοράω και "Ωmega",
κι όσο για ενημέρωση,
καλά νά 'ναι το ...MEGA!!!

Είμαι προσωπικότητα,
με δούλους, και με δούλες,
και αν δεν το πιστεύετε,
ξανοίξτε* και τση βούλες...

Στα γκλάμουρ και στα κοσμικά,
είμαι από τση πρώτους,
μα χέζομαι απότομα,
στσή δυνατούς τση κρότους!!!

Με όλη αυτή τη γκλαμουριά,
σαν το φελλό 'πιπλέω,
μα μην με φοβερίσετε,
γιατί θα μπώ να... κλαίω!!!

Κι άνε με ανταμώξετε,
τιμή, και δόξα δώστε!!!
Γιατ΄είμαι ο Μπουχέσας σας!!!
Δώστε!!! Και ξαναδώστε!!!

ξανοίξτε*=κοιτάξτε
------------------------------

"Θα επιμείνω πάντως, πως υπάρχει και η πλευρά του Μανώλη.
Και είναι φωτεινή, ανθρώπινη και ωραία.
Και κυρίως στέρεα και όχι αμελητέα."

Δεν φταίω εγώ:

Στέρεη είναι σίγουρα,
και όχι αμελητέα,
γιατ' έχει αρχές που φτιάξανε,
τον κόσμο τούτ' ωραία...

Κοκάκηδες και γκλαμουριές,
είναι πολλά στον κόσμο,
κι αν δεν τους εσυνάντησες,
μην κάνεις και τον κόπο...

Κι αν είναι και ρομαντικοί,
σαν 'σένα και σαν 'μένα,
αυτοί κρατούνε τις αρχές,
δεν μπλέκουνε τα ξένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου