Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Τα πάντα όλα και τα κοάλα τίποτα...

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Ήντα 'ν' αυτά τα κουζουλά,
που λένε τα κοπέλια,
εφτά φορές τα διάβασα,
και πόθανα στα... γέλια!!!

Κοίτα πως εξελίχθηκαν,
οι λέξεις ρε σύ Στέλιο,
τους άλλαξαν τα νιάτα μας,
το φώς και το θεμέλιο!!!

Μα δε πειράζει σύντεκνοι,
γιατί κατανοούνε,
να μην τα αποπαίρνετε,
κι αυτά, συνενοούνται...

Εξέχασές το Κώστακα,
και σύ μωρέ Μανούσο,
στα νιάτα όντε νήμασταν,
το κάναμε για γούστο...

Και για να κάνω δοκιμή,
μπορώ να σιάξω κάτι;
σε μαντινάδα θα το πώ,
και φάτε το μ' αλάτι:

Το "Νιώθω" έχουμε καιρό,
εμείς εις το νησί μας,
μας τό 'δωσαν κληρονομιά,
οι πρωτοσυγγενείς μας!!!

Στο "Καμπιονάτο" έπαιξα,
και έχασα την μπάλα,
εις το κρεβάτι έκανα,
με μια χοντρή ...τραμπάλα!!!

Εις το L.A. μένω 'γω,
και τρέφομαι με νέφη,
Ελευθεριά με λέγανε,
μα τώρα έγιν' ...Έφη!!!

Εκιά που εκαθόμουνα,
και έκανα το Σάπινγκ,
το χαζοκούτι άνοιξα,
και πέρασα στο ...ζάππινγκ!!!

Σήμερο η γυναίκα μου,
μου είπε όλα Ο-Κέϊκ!
μα το γλυκό που έφαγα,
σύντεκνοι ήταν ...fake!!!

Οψές που εξεστράτιξα*,
Μπαζόλι συναντάω,
φτύνω μέσα στον κόρφο μου,
και δεν τηνε κοιτάω...

Ήντάν' αυτά τα πράματα,
τροζάθηκες Γιωργάκι;!
σε Αρχι&^καμπο' έφερες
εμένα τ'...'Α.Γ.ιάκι;!

Εις το στρατό ρωτήξανε,
το Σώμα που θα πάρω,
κι εκιά που υπηρέτησα,
Jesus είδα φαντάρο!!!

Λουλούδια εις τον "τέτοιον" μου,
και μέλισσες τριγύρω,
εγώ το είπα Κρητικά,
να μάθουν και οι γύρω...

Είδα 'να Ιμοσάλουφο,
με φράντζα ώς την μέση,
και είπα από μέσα μου:
"μωρέ, αυτός θα πέσει !!!"

Όντε Φορτών' εγώ μωρέ,
ο σάρακας* βογκάει,
γλώσσα δε βάνει μέσα τζη,
κι ούλη η γής κουνάει...

Τέλειωσα το Γυμνάσιο,
και πήγα στο Κολλέγιο,
τότες ξαναβαφτήστηκα:
όλοι με λέγαν ...Α.Γ.ιο !!!

Νεο-λέρα, πέρασα, ή νά 'ρθω για Σεπτέμβρη;

:))

εξεστράτιξα*=βγήκα έξω
ο σάρακας*=η σύζυγος στα Κρητικά, σάραξ=πριόνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου