Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

«Η εθνική μας λέξη...»

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Προκαταβολικά, ζητώ από ομάδα και χρήστες τβχσ, συγνώμη,
που χρησιμοποιήσα την λέξη αυτούσια...

Ήρθε η ώρα η καλή,
μεγάλωσε ο γιός μου,
"έλα πατέρα να μου πείς,
την συμβουλή σου δώσ' μου"...

"Με έναν φίλο μάλωσα,
σήμερα στο σχολείο,
"μαλάκα" μ' αποκάλεσε,
μην τό 'πε για αστείο;

Μαλάκας τί 'ναι ρε μπαμπά,
τ' ακούω κάθε τόσο,
να τσαντιστώ θα έπρεπε,
μπουκέτο να του δώσω;!"

Μαλάκας είναι γέρο μου*,
Θεού αγαπημένος,
δεν βλέπεις τον πλανήτη μας,
που είναι... γεμισμένος;!

Και στην Ελλάδα ειδικά,
γιομάτ' η Ιστορία,
πίσ' απ' τα παρασκήνια,
παίζεται... μαλακία!!!

Μαλάκες έχει ο Ελλάς,
λογιών-λογιών τα είδη,
από την Θράκη του Βορρά,
ως του Νησιού* την Ίδη* !!!

Μαλάκας είναι δεύτερο,
επίθετο του Έλλην,
μαλάκας είν' το όνομα,
που του προσδίδει αίγλη...

Ποτέ σου μην παρεξηγείς,
"μαλάκα" αν σε πούνε,
μαλάκες είναι και αυτοί,
απού σε προσφωνούνε...

γέρο μου*=παιδί μου, Κρητική προσφώνηση...
Νησιού*=εδώ, Κρήτη
Ίδη*=γεννέτειρα του Δία, Ψηλορείτης σήμερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου