Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Η Μάχη της Μαντινάδας

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Για μια στιγμή φοβήθηκα,
επά να ξανανοίξω,
ήντα θα δουν τα μάτια μου,
ήντα θ' αποξανοίξω*...

Κοπέλια, πολύ χάρηκα,
στο thread που σας ξανά 'δα,
και άργησα για να σας πώ,
ακόμα μιαν αράδα...

Ξανοίγω* πως η ρίμα σας,
διόλου δεν τα χάνει,
σαν αλεπού που όντε πηδά,
και τα σταφύλια πιάνει...

Βλέπω μικρόβιο καλό,
σας έχει όλους πιάσει,
μα μην φοβάστε απ' αυτό,
δεν θα σας εχαλάσει...

Καμιά φορά στν σκέψη μας,
στιχάκια τριγυρνάνε,
ψάχνουν να βρούν την θέση τους,
κι ύστερα ...αμολάνε!!!

Ρε Mind, ανησύχησα,
που δεν σε πρωτοείδα,
μα όταν μπήκ' αργότερα,
τότε σε ματαείδα...

Διαβάζω τα θεατρικά,
τα κείμενα δικά σου,
πιάνεται το στομάχι μου,
απ' τα λεγάμενά σου!!!

Γυμνάζω τους κοιλιακούς,
κάθε που τα διαβάζω,
σε πέτρα τους μετέτρεψες,
και του Bruce Lee μου μοιάζω!!!

Ευχαριστώ σε ειδικά,
όταν με λαγονεύεις*,
πάει να πει πως σε μπελά,
θέλεις να τραχαλεύεις*...

Τον τίτλο μου δεν τον ξεχνώ,
αυτόν του ριμαδόρου,
εσύ μου τον απένειμες,
με μαύρο μαρκαδόρο...

Και γώ σου τάζω ανέ θα δώ,
αρλούμπες μες στα threads μας,
και τα βρακιά θα βρέξουμε,
κι αυτόν, τον καναπέ μας!!!

Να κάμω παρατήρηση,
σε κείνη την Jaku,
τον τόπο να ορίσετε,
να γίνει "τι" και "που"...

Για κείνην την συνάντηση,
σου λέω 'γω Jaku μου,
πολεμικό συμβούλιο,
θα γίνει στου ...παππού μου!!!

Δεν θ' απομείνει τίποτες,
ούτε μιά καντονάδα*,
η σύραξη θε ν' ακουστεί,
σε όλη την Ελλάδα...

Να συλληφθούμε, άν γενεί*,
απ' άσπρους και μπλε... τύπους,
ακόμα και τση φυλακές,
θα ρίξουμ' απ' τση χτύπους!!!

Μα κάποτε πρέπει κι εγώ,
ετούτο να τελειώσω,
να πάω σ' άλλα θέματα,
και να τα ...ριμαδώσω!!!

Ρεπό κι αν εσταμάτησα,
μια μέρα και το πήρα,
πάλι στα threads θέλω να μπώ,
και να τα κάμω ...Θήρα!!!

Γι' αυτό λοιπόν φίλοι καλοί,
εδώ θα σταματήσω,
θα φύγω γι' άλλα θέματα,
απού θα τα ...ξεσκίσω!!!

Μα θά' τανε γαϊδουριά,
προτού να σας αφήσω,
όλους εσάς που ήρθατε,
να μην σας ευχαριστήσω!!!

Μπράβο στον Στεφ για την ιδέα,
κι ένα μεγάλο "Μπράβο", σε όλους εσάς!!!

αποξανοίξω*=θα δώ τελικά
Ξανοίγω*=βλέπω
λαγονεύεις*=γυρεύεις, ψάχνεις
τραχαλεύεις*=παλεύεις
καντονάδα*=μεγάλη πέτρα
γενεί*=γίνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου