Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Συστήνεται επιτροπή για την αποτίμηση του ελλείμματος

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Για διαφάνεια λέγουνε,
ετούτοι οι ΠΑΣΟΚοι,
χρόνους 30 φάγανε,
πολίτες και αγρότη...

Διαφανές μας κάνανε,
βλέπω από την πείνα,
σαν μετανάστες μοιάζουμε,
που ήρθαμ' απ' την Κίνα !!!

Το πόρισμα θα μας δοθεί,
Χριστούγεννα τση μέρες,
κι εκιά θα νανταλλάξουμε,
του γάμου μας τση βέρες !!!

Κι όντε παντρεύετ' άνθρωπος,
κατέεις ήντα λένε:
"άντρες που παντρευτήκανε,
ούλη την ώρα ...κλαίνε!!!"

Να δούμε τι θα μας επούν,
σ' αυτήν την ιστορία,
δεινόσαυρους με δράκοντες,
κι άλλα πολλά θηρία...

Το πόσο ανεξάρτητη,
θα νείν' η 'πιτροπή μας,
τούτο σας λέω θα φανεί:
το αίμα στο βρακί μας!!!

Με χίλια ευρώ, περνώ εγώ,
κι έχω και δυό κοπέλια,
ήντα μου κουβεδιάζετε,
με πιάνουνε ...τα γέλια!!!

Μισό μισθό στο νοίκι μου,
κι άλλο μισό στ' αμάξι!!!
και τα κοπέλια, τι θα φάν';
κάτι δεν είν' εντάξει!!!

Γι' αυτό μην περιπαίζετε,
τον δόλιο τον κοσμάκη,
γιατί αν θυμώσει θα σας βρεί,
το μαύρο διαολάκι!!!

Kι αν κάποιοι μου μιλούν εδώ,
για αξιοπιστία,
αυτά θαρρώ δεν γίνουνται,
Δευτέρα Παρουσία !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου