Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Στον «αέρα» η ΕΡΤ

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Παντέρμη Τηλεόραση,
τι σού 'μελλε να πάθεις,
στα χέρια Παναγόπουλου,
εβούλιαξες, εχάθης...

Ήντανε τούτα σύντεκνοι,
π' ακούνε τα αφτιά μου,
τόσα λεφτά δεν τά 'βλεπα,
ούτε στα όνειρά μου...

Θα νέρθει πάλι η ΔΕΗ,
μπιλιέτο να πληρώσω,
αντίς να πάρω γάλατα,
στην κόρη μου να δώσω...

Κοιτάχτε να μαζώξετε,
τα φέσια σας καλλιώρα*,
δεν έχω καμίαν όρεξη,
να σας πληρώνω δώρα...

Κι αν έγιναν και λαμογιές,
τ' αυτί τους να τους σύρτε,
στην κλούβα να τση χώσετε,
και στην στενή τούς στείλτε...

*καλλιώρα=καλή ώρα
-----------------------
Έτσι λοιπόν θα γίνεται,
απ' αύριο και πέρα,
μπροστά τους θα με βρίσκουνε,
να τους φωνάζω "Αέρα"...

Σε κάθε παραστράτημα,
με φόρα θα τους κράζω,
μην τα μανίκια μου τραβάς,
και γνώμη δεν αλλάζω!!!

Αφού 'σείς το γυρέψατε,
σας έξυνε ο κώλος,
άντε λοιπόν βραδιάτικα,
να πού 'γινα και... Tolos !!!

Να μάθετε άλλη φορά,
να μην με προκαλείτε,
με Ά.Γ.ιο δεν παίζουνε,
και θα τιμωρηθήτε...

Κουβέντες και τετράστιχα,
τακτά θα σας τα γράφω,
κι όσο για τους πολιτικούς,
τους κόβω και τους ράβω...

(Θα υποφέρουν, και 'σεις μαζί, σας το υπόσχομαι,
και τα ρέστα μπουάχαχαχαχα)...
---------------------------------
(Καληνύχτες στο "παρεάκι")

Όφου* η ώρα πήγ' αργά,
θα πάω για να θέσω*,
γιατ' αύριο πρωί-πρωί,
θα πρέπει να δουλέψω...

Και σαν βραδυάσει πρώτα ο Θιός,
στο τβ θα μπουκάρω,
θα γίνει τση κολάσεως,
όντε* θα ξεστροφάρω...

Όφου*=Αμάν
θέσω*=πέσω
όντε*=όταν

Καληνύχτα σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου