Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Ο λαός θέλει παρέλαση!

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Κάτυ, απαντώ στην απορία σου,

Πτυχίο πρωτοβάθμιο,
κομπιουτεράς Λυκείου,
μα τελειωμένη έχω εγώ,
σχολή πεζοδρομίου...

Στη ζήση το πτυχίο μου,
μ' έβαζε σε σαλόνια,
μα 'κεί 'ναι που θα έχανα,
φίλη, τα παντελόνια...

Γι' αυτό και το πτυχίο μου,
το κρέμασα στον τοίχο,
και τση καρδιάς μου άκουσα,
τον δυνατό τον ήχο:

που μού 'λεγε να μην γενείς,
ρουφιάνος, ψεύτης, κλέφτης,
να γίνεις ένας άνθρωπος,
και στη ζωή λεβέντης...

Ποτέ σου, άλλου το κακό,
μη θέλεις να ζητήσεις,
γιατί να είσαι σίγουρος,
πως θα το συναντήσεις...

Να είσαι πάντα τίμιος,
με καθαρά τα χέρια,
ν' αστράφτει και το μέτωπο,
σαν φωτεινά αστέρια...

Έτσι λοιπόν η μοίρα μου,
μ' έκανε νταλικέρη,
για ν' αλητεύω λεύτερος,
σ' αυτής της γής τα μέρη...
---------------------------
(Για Απορημένο)

Το πόσταρα, σε λάθος θέμα (μπερδεύτηκα, σόρυ)
Εδώ είναι η θέση του, απάντηση στον κύριο "απορημένο"...

Εσύ που μού 'βαλες Pearl Jam,
σκληρά θα το πληρώσεις!!!
γι' αυτές σου τση κουβέντες σου,
πικρά θα μετανοιώσεις...

Αναρχικός, μου φαίνεσαι
πρέπει να είσαι φίρμα,
μικρός όντε θαν ήσουνα
σε δένανε με σύρμα;

Σε δέντρο σε κρεμάσανε,
σε μια φωτογραφία,
και να σε πιάσουν δίνανε,
πολλών λογιών βραβεία...

Τα σχόλιά σου, "καυτερά"
με νόημα μεγάλο,
κι αυτήν την μαντινάδα μου,
βραβείο θα στη βάλω...

Φίλε μου με τα λόγια σου,
μένω "απορημένος",
άμα γελάτε 'σεις μωρέ,
γίνομ' ευτυχισμένος...

Να φτιάχνω την διάθεση,
αυτό, το θέλω πάντα,
δεν είναι τύχη φίλε μου,
ήμουνα στα... κομμάντα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου