Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Προσωπικές στιγμές

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Σκέψεις μου ήρθανε τρελές,
για να τα 'κονομήσω,
στιγμές πού 'ναι... πικάντικες,
θα ...βιντεοσκοπήσω!!!

Να κάμω θέλει βίντεο,
την τσόντα της ζωής μου,
να ξεχρεώσω άνε μπορώ,
τα χρέη της... τιμής μου!!!

Να κάμω "ακροβατικά",
και δύσκολες "φιγούρες",
για νά 'χουνε τα θυληκά,
στα χαμηλά... φαγούρες!!!

Θα βάλω κι εγχειρίδιο,
πως να τα καταφέρεις,
τέτοια να κάνεις ζόρικα,
χωρίς να... υποφέρεις!!!

Με αγγελία για αρχή,
εγώ θα ξεκινήσω,
και αγγελία ...ίντερνετ,
ευθύς θα ...αναρτήσω:

"Κορμί προς ενοικίαση,
Απόλλωνα σουλούπι,
όντε με κατασκεύασε,
έσπασε το... καλούπι!!!

Απόδοση, εγγύηση,
και σέρβις πάνω-κάτω,
κυρίες μου αχόρταγες,
για σας όλα τα... πράττω!!!

Εγγύηση επιστροφής,
όλων σας των χρημάτων,
αν φύγετ' αφχαριστιτες,
από το κλάμπ... γ@μ@των!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου