Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Κι αν ήταν ο παππούς μου;

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Έχω παππού Κρητίκαρο,
“γέρο” τόνε φωνάζω,
γιατί άνε τον πω “παππού”,
μοιάζω ν’… αυθαδιάζω!!!

Είναι γερός ο …γέροντας,
και τόνε λέω έτσι,
σε σχέση με τα νιάτα μου,
είναι σαν…Κομμανέτσι!!!

Τον έχω και σε βίντεο*,
που έχω αναρτήσει,
-για αδερφό που έχασα-,
είχε κι αυτός μιλήσει…

Απ’ όλα τα εγγόνια του,
-μού ‘χει αδυναμία-,
αυτός εδώ μ’ ανάθρεψε,
σ’ αυτήν την κοινωνία…

Με είχε από πιτσιρικά,
πάντα, παντού μαζί του,
και μού ‘δωσε κληρονομιά,
να έχω την…τιμή μου!!!

Τιμή που είναι ακριβή,
νούμερο δεν υπάρχει,
σε χρήματα να μαζωχτεί,
κανείς στην γή, δεν τά ‘χει!!!

Είν’ από κείνες τις… τιμές,
τση δυό(!) -που λέει κι η Κουλα-,
κι αν δεν την έχεις σύντεκνε,
εγ@μηθήκαν… ούλα!!!

Του ‘25 γεννηθείς,
-είναι πολλών… Μαΐων-,
η ζήση του δεν ήτανε,
δρόμος μετά… βαΐων!!!

Στην κατοχή πιτσιρικάς,
μεγάλος ήταν θρύλος,
και χάρισε στους Γερμανούς,
θλίψεις αλλά και… θρήνους!!!

Δεκαεφτά χρονώ παιδί,
το μαύρο ‘42,
τις “σάλτες” και τση πονηριές,
τις είχε για… αστείο!!!

Σαν σαλταδόρος “δούλεψε”
τση κατοχής τα χρόνια,
και δεν συναναστράφηκε,
τα… υψηλά σαλόνια!!!

Κλεψιές και δολιοφθορές,
βούταγε σ’ όλα μέσα,
ήτανε εις τα νιάτα του,
μαγκιά, αλλά και μπέσα!!!

Πέρασε τον εμφύλιο,
και την δικτατορία,
δεν είναι λίγη, σύντεκνοι,
αυτή η ιστορία!!!

Ακόμη και στα σήμερα,
σα Διάολος σβουρίζει,
και σαν την μαύρη κάλτσα του,
έτσι κι αυτός… μυρίζει!!!

Από την… αεικίνηση,
είναι… εξαρτημένος,
και μόνο φίλοι στην δουλειά,
μοιάζει σαν… πορωμένος!!!

Ελιές ραβδίζει σύντεκνοι,
κάθε χρονιά χειμώνα,
και δεν κωλώνει πουθενά,
είναι γερός ακόμα!!!

Σαν οικοδόμος δούλευε,
ως και τα… εβδομήντα(!),
και τώρα τον πετάξανε,
να ζει με τρείς και ‘ξήντα!!!

Το ξέρω πως υπάρχουνε,
κι αλλού τέτοια γερόντια,
που για τση ζήσης τα δεινά,
έχουν γερά τα δόντια!!!

Στις μέρες μας δυστύχημα,
το θεωρώ κοπέλια,
το κράτος μας να τους μετρά,
τους γέρους σαν κουρέλια!!!

Μα ‘κεί απού τρελαίνομαι,
και βγαίνω από τα ρούχα,
σε κάδους να μαζώνουνε,
σκουπίδια μέσ’ την μούχλα!!!

Μια κατοχή περάσανε,
με δάκρυα και πείνα,
και τώρα επιστρέψανε,
στα χρόνια τους… εκείνα!!!

Καλά να είναι σύντεκνοι,
αυτοί που κυβερνούνε,
που και τση γέρους δείρανε,
και δεν… αυτοκτονούνε!!!

Που αν κάθονται στις έδρες τους,
σε γέρους το χρωστούνε,
που μάτωσαν για λευτεριά,
και τώρα ‘δα… πεινούνε!!!

Μα φταίμε και τα… εγγόνια τους,
που δεν τση κοπανάμε,
και τση τρακόσους τση βουλής,
στα Διάλα πια να πάνε!!!
βίντεο*
http://www.youtube.com/watch?v=FMrzg8J9sTw
αυτός, είν’ ο παππούς μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου