Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Πως θα εξαγγελθούν τα επόμενα μέτρα

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Το δεκα-τρία το... κακό,
είναι τα... αρχικά μου*,
να φταίει σύντεκνοι αυτό,
για τα... παθήματά μου;

Μάλλον θα είμαι σύντεκνοι,
πολλά... καταραμένος,
γιατί φτωχός γεννήθηκα,
και ας μην είμαι... ξένος!!!

Όσοι 'ναι στο Δημόσιο,
κι όχι στους... "ελευθέρας*",
τον "δεκα-τρία" τον μισθό,
τον έφαγε το... τέρας!!!

Στους "ελευθέρας" ο μισθοί,
θα μείνουν... δεκα-τρία,
το έταξ' ο Λοβέρδος μας,
-το τρίτο από τα ...τρία*!!!-

Μα 'σεις να μην πιστεύετε,
ετούτα του τα λόγια,
χάντρες φιλντίσι... ιμιτασιόν
πού 'χουν τα... κομπολόγια!!!

Σε λίγο θα ...πλασάρουνε,
πως πρέπει να... πληρώνεις,
τα ίδια σου τ' αφεντικά,
που σ' έχουν να... ματώνεις!!!

Γιατί χαρά σου δίνουνε,
που έχεις... εργασία,
κι αν δεν τους τ'... "ακουμπήσουμε",
θα είν'... αχαριστία!!!

αρχικά μου*=ΑΓ 1-3
ελευθέρας*=ελεύθεροι επαγγελματίες
τρία*=...μαγικός αριθμός :ΡΡΡ
---------------------------
Απάντηση σε ερώτηση/απάντηση
των φίλων Μανικάκος και Ναρέϊτορ

Τροζός παππάς στα σίγουρα,
έκανε τα …βαφτήσια,
γιατί …γάμος αν ήτανε,
θα λέγονταν… γ@μήσια!!! :Ρ

Κι ο Α.Γ.ιος απέκτησε,
το όνομα… Αντώνης,
και τέτοια είν’ η τρέλα του,
που δεν τήνε… σηκώνεις!!!

Στην κολυμπήθρα βάλανε,
τση τρέλας το βοτάνι,
σαν Οβελίξ… ποτίστηκα,
μέχρι και το… κοτσάνι!!!
:ΡΡΡΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου