Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Όχι ρε δε φεύγω προς τα εμπρός !

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Οπλίζω στο Καλάζνικωφ,
τις "ευλογίες" βάνω,
κατά ριπάς πυροβολώ,
και τα λαμόγια... ράννω:

Θα κάνω ντού, πουτ@ν@ς γιοί,
και πράμα δεν θ' αφήσω,
λαμόγια, "κόπρους" βουλευτές,
ούλους θα τσοι... γ@μήσω!!!

Το μέλλον που στερήσατε,
από των κοπελιών μου,
δεν ξέχασα κω(ρρ)*όπανα,
-στο αίμα των χειλιών μου!!!-

Την... χάρη να με κάνετε,
κι εμένα μετανάστη,
δεν σας την κάνω... κόπανοι(!),
-σας παίρνω με τον... πλάστη!!!-

Εμπόδιο σας φαίνομαι,
και θέλετε να φύγω,
-μα θα τον κάμω σύντομα-,
στο αίμα σας τον... τρύγο!!!

Δεν φεύγω απ' την χώρα μου,
ωρέ πουτ@ν@ς γέννες,
-διαβάσετε στα λόγια μου-,
τι λένε κι άλλες... "πένες"!!!

Τρεχάτε μην σας πιάσουμε,
δεν θα σας σώσει πράμα(!),
-βάλτε το στην... καρκάνα σας-,
είναι Λαού το... τάμα!!!

Τέρμα το πισωγύρισμα,
σειρά μας είναι τώρα,
-να σας τονέ γ@μήσουμε-,
τον κώ(ρρ)*ο σας με... φόρα!!!

*=Σφακιανή προφορά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου