Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

"Θ. Πάγκαλος: Τα λεφτά τα φάγαμε όλοι μαζί"

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ



Ο Πάγκαλος ναρκώθηκε,
ωσάν το... ανακόντα,
και πάνω εις την χώνεψη,
μας πέταξε μια... σπόντα:

Πως τα λεφτά τα φάγαμε,
όλοι μαζί παρέα,
-μα 'γώ θαρρώ πως έλειπα-,
μακρυά απ' τον... Περαία!!!

Θα κάμω του παράπονα,
στην μάσα πως δεν πήγα,
-κι έχω και την απόδειξη-,
είμαι λιανός* σαν... ρίγα!!!

Πόσοι και πόσοι φάγανε,
και μ' άφησαν απ' έξω,
-ετούτη την κατάντια μου-,
πείτε μου πως ν'... αντέξω!!!

Κορόϊδο με πιάσανε,
-άραγες είμαι μόνος;-
υπάρχουν κι άλλοι σύντεκνοι,
που 'χάσαν... αναλόγως;

Αν είναι κι άλλοι σύντεκνοι,
ευθύς να ενωθούμε,
-αυτοί που δεν προλάβανε-,
τον πόνο μας να... πούμε!!!

Να κάνουμ' έναν... σύλλογο,
την μάσα όσοι 'χάσαν,
-και να... διαδηλώσουμε-,
πως κάποιους μας... ξεχάσαν!!!

Μα τώρα που το σκέφτομαι,
την γλύτωσα κοπέλια,
-στην... μάσα τους πως έλειψα-,
και μην σας πιάνουν γέλια!!!

Γιατί μέσα στην ζάλη του,
θα έτρωγε κι... εμένα,
-μία χαψιά θα μ' έκανε-,
χαρτιά ...ψιλοκομμένα!!!

Όπως λοιπόν μου φαίνεται,
-κι έτσά που τον εβλέπω-,
θα έφαγε τους... γύρω του,
καθέναν σε... πακέτο!!!

Γι' αυτό και παραπάχυνε,
κι έχει... παραφουσκώσει,
γιατί όπως οι... όφηδες*,
έχει... ξελαστιχώσει!!!

Κι έτσι λοιπόν στην νάρκωση,
που θά 'χει να χωνέψει,
-είναι η ευκαιρία μας-,
να μην μας ξανακλέψει!!!

Σαν τον κακό τον... λύκαρο,
πού 'φαγ' εφτά... κατσίκια,
-τον άνοιξε η μάνα τους-,
και τού 'βαλε... χαλίκια!!!

Να πάρουμ' έναν... γερανό,
-άνω των δέκα... τόνων-,
μην σκάσει στο οδόστρωμα,
σαν βόμβα... μεγατόνων!!!

Στον πάτο εις τον Κηφησσό,
-θα χρειαστεί... μπολντόζα-
να πάμε να τον ρίξουμε,
και δίνω... όσα-όσα!!!

λιανός*=αδύνατος, ισχνός
όφηδες*=φίδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου