Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

"Πλατεία Εξαρχείων – Συναυλία ενάντια στην κρατική καταστολή"

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Γαμώ την ατυχία μου,
θα πάω σε… μαμήσια*,
έχω μιάν υποχρέωση,
θα σας την πώ στα ίσια!!!

Παντρεύετ’ η κουμπάρα μου,
νονά του κανακάρη,
-εβρήκε το… κορόϊδο-,
απού θα τηνέ πάρει!!!

Ανέ προλάβω θα σας δώ,
πολύ αργά το βράδι,
αλλιώς εις το… καντήλι μου,
να βάλτε λίγο λάδι!!!

Το Σάββατο ελεύθερος,
θα είμαι όλη μέρα,
κι ανέ μου πείτε να σας βρώ,
θαν έρθω σα την… σφαίρα!!!

Την Κυριακή τ' απόγευμα,
φεύγω για το Νησί μου,
-πάω Δευτέρα για δουλειά-,
γ@μώ την κόλασή μου!!!

Μέρες να είχα εύχομαι,
να κάτσω κάνα μήνα,
-μα αν δεν φύγω σύντεκνοι-,
θα πέσει πολλή… πείνα!!!

Μόνος στο σπίτι έμεινα,
λεφτά να κουβαλάω,
σαν τον χαμάλη γάϊδαρο,
φυσώ κι αγκομαχάω!!!

Η σύζυγος απόκαμε,
και άραξε στο σπίτι,
κι όσπου να βρει αλλού δουλειά,
θα γκρεμιστεί η… Κρήτη!!! :ΡΡΡ

μαμήσια*=πας βάπτιση, πάς σε βαφτίσια, πας σε γάμο, πας σε… γ@μήσια!!! :ΡΡΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου