Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Α(ν)γγελ(i)α..

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

(Είναι μικρή και πρόχειρη,
κι ολίγον… νυσταγμένη,
στο παρεάκι αυτού του θρέντ,
ειν’ αφιερωμένη…)

Ξανθή αΓΑΠημένη Παναγιά,
με… βύζαρους, κανόνια(!)
χρόνους πολλούς θα μας κρατά,
ετούτη η… κολώνια!!!

Δουλειά ζητά, η ά(ν)εργη,
η… κακοστερεμένη,
η σύζυγος του… Άρχοντα,
η πολυαγαπημένη!!!

Απταίστως τα Ελληνικά,
-μιλά-, μα, κι άλλες γλώσσες,
και δεν μου μοιάζει σύντεκνοι,
σαν τις κοινές τις… κλώσσες!!!

Ετούτη είναι όμορφη,
πολυταξιδεμένη,
κι από ταξίδια διεθνή,
καθόλου στερημένη!!!

Με πορτοφόλι δυνατό,
-με Δου-Νου-Του μου μοιάζει-,
και μ’ έναν Τόλη-Πρίγκηπα,
-δεν θέλει να τ’ αρπάζει!!!-

Θά ‘θελα μιαν ερώτηση,
μονάχα να τση κάνω,
αν τα ταξίδια αγαπά,
-χωρίς να την… βασκάνω-!!!

Κι αν έπαιρνα την θετική,
απάντηση δική της,
ευθύς θα την εκπλήρωνα,
ετούτη την… ευχή της!!!

Γ@μιώντας θα την πήγαινα,
ως την… Θεσσαλονίκη,
ταξίδι με την… φτόνη* μου,
-μεγάλο το… μανίκι!!!-

Το ξέρω είμαι πρόστυχος,
και σάτυρος μεγάλος,
-μα σαν τον ΑΓιο, σύντεκνοι-,
δεν είναι κάνας άλλος!!!

φτόνη*=ε, μη μου πείτε ότι δεν κετέετε δα… ;)
 --------------
Κοπέλια μην αγχώνεστε,
δουλειά υπάρχει πάντα,
για “Παναγίες” σαν κι αυτήν,
-μα όχι στα… κομμάντα!!!-

Είναι τση μόδας σύντεκνοι,
οι… τσόντες με… αξία,
προτείνω για την Άντζελα,
να μας γυρίσει… μία!!!

Με τέτοια φωτογένεια,
και… εμφανή μπαλκόνια,
όλα τα τσοντοκάναλα,
θα βάραγαν… κανόνια!!!

Τύφλα θα έχ’ η… Τζούλια,
ακόμα και η… (Ν)τούβλα*,
-σοβάδες θά ριχναν πολλοί-
σ’ οικοδομής τα… τούβλα!!!

Θα λύναμε το πρόβλημα,
του ελλείματος στη χώρα,
με τσόντα θα μας έκανε,
τση σύνταξης τα… δώρα!!!
------------------
Ακόμα μια ερώτηση,
στην μάνα μο θα κάνω,
ώστε να μην παρεξηγώ,
ώστε που ν’αποθάνω:

“Μάνα, εσύ με γέννησες,
σαν όλα τα κοπέλια,
ή μ’ έκανε ο… κώλος σου,
-που λένε τα κοπέλια;-

Να ξέρω, μην παρεξηγώ,
“κωλόπαιδο” σαν λένε,
και με τσοι… ευλογίες μου,
ετούτα να μην κλαίνε…

Αν μ’ έχεσες να το… δεχτώ,
πως είμαι… κωλοπαίδι,
γιατί ανέ με γέννησες,
θα είμαι… μ&^%νοπαίδι!!!

Μανίκιε, περίμενε,
εις το ακουστικό σου,
-σαν θα μου πεί η μάνα μου-,
θα με ηβρείς… ομπρός σου!!!
:)
 ----------
Το αναλύω άμεσα,
αυτό που ανερτήθη,
πως άλλο είναι τα… βυζιά,
κι άλλο είναι τα… στήθη!!!

Η κότα έχει σύντεκνοι,
μονάχα ένα… στήθος,
βυζιά δεν έχει το… πτηνό,
-καλά, δεν έχω… ήθος!!!-

Έτσα δεν είναι σύντεκνε,
η μήπως κάνω… ρράθος*,
στης όρνιθας τον μπέτη της,
δεν έχει διόλου… βάθος!!!

Μα σαν κοιτάς στης Άντζελας,
στην μέση-και πιο πάνω-,
βυζιά θαρρώ πετάγονται,
ωσάν τ’… αεροπλάνο!!!

Και μια… χαράδρ’ ανάμεσα,
ωσάν και το… φαρράγγι,
-αυτό μωρέ, τση… Σαμαριάς-,
που βόσκουνε οι… τράγοι!!!

ρράθος*=Λάθος (Σφακιανή προφορά)
-----------------
Θα είναι… “γαμοπίλαφο”,
δεμένο με το… γάλα,
-αν είναι κι απ’ της Άντελας-
που είναι πιο μεγάλα!!!

Με το δεξί θα τάϊζε,
αρρώστους; χίλιους-δύο,
μα προσοχή στο ρούφηγμα!
πας για… νεκροτομείο!!!

Θέλει ανάσες να τραβάς,
-έκαμε την… κομπίνα-
στον βύζο της για πίεση,
έβαλε μια… τουρμπίνα!!!
----------------
Πίνω λοιπόν το… γάλα μου,
και λέω “καληνύχτα”,
γιατί θαρρώ θα κουτουλώ,
αύριο (σήμερο;) απ’τη… νύστα!!!

Φιλιά στα μούτρα σύντεκνοι,
σας στέλνω… αμανάτι,
και προσοχή στους… βύζαρους!!!
μην σας ηβγεί το… μάτι!!!
:)
 ---------

Κακό, και κακό-ντό-παθα,
στραβώθηκα ο… ΑΓιος,
-απότομα πετάχτηκαν-,
ολόϊσια και… πλάγιως!!!

Με τέτοιους… αερόσακους,
κανείς δεν κινδυνεύει,
-την βάζεις και στ’ αμάξι σου-,
για να σε προστατεύει!!!

Φτωχή Αγγελικούλα μου,
τι σού ‘μελε να πάθεις,
με το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση,
ξεβράκωτη… θεάθης!!!

Ακόμη και την… κόμη σου,
κι αυτήνε την… κατακόψαν,
-σιγά να μην κωλώνανε-,
κοψοχρονιά την… δώσαν!!!

Το μόνο που σ’ απέμεινε,
σε τούτο τον κοσμάκη,
είναι να πάεις σύντομα,
να βρεις τον… Σειρινάκη!!!

Με τέτοιο βλέμμα φλογερό,
και με προσόντα… άλλα,
θα χάσουνε οι σύντεκνοι,
το δίχτυ και την… μπάλα!!!

Κάνε μας χάρη Άντζελα,
και το κορμί σου δώσε,
να γίνει τσόντα… διεθνής,
και την Ελλάδα… σώσε!!!

Την τσόντα σαν πουλήσουμε,
το έλλειμα θα… σβήσει,
-τέτοια ποτέ της είσπραξη-,
η Ελλάδα δεν θα ζήσει!!!

Κάμε λοιπόν το… ψυχικό,
και γίνε… ευεργέτης,
προτού να σε πετάξουνε,
στον δρόμο σαν… επαίτης!!!

Ντροπή δεν είναι η… δουλειά,
σαν πέσει… ανεργία,
-κάντο για το… παιδάκι σου-,
μην πέσει… ασιτία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου