Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Θ. Πάγκαλος: Το ΔΝΤ δεν είναι «μπαμπούλας», ενώ στην κυβέρνηση «υπάρχει ασυνεννοησία»

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Μαμά μου, κατατρόμαξα(!),
θαρρώ είδα... μπαμπούλα,
-που από μπρός του κρέμεται-,
τεράστια... σακούλα!!!

Το... τέρας ξεπετάχτηκε,
απ' τση βουλής τα μέρη,
-κρατούσε στσοι χερούκλες του-,
ψημένο... χοιρομέρι!!!

Ο φόβος μου, επέρασε,
σαν τό 'δα μεσ' στο... κλάμα,
-τα δάκρυα στα μάτια του-,
προδίδαν ένα... δράμα!!!

-Ήντά 'χεις μωρέ Πάγκαλε,
και κλαίεις κακομοίρη,
μήπως κανείς σε πείραξε,
κανείς μη σ' έχει δείρει;

Μου λέει: "κάνω δίαιτες,
που μού 'χουνε συστήσει,
-μα δεν μου κάνουν τίποτε-,
κι έχω... αδυνατίσει!!!"

"Τ' "αφεντικά" με το... στανιό,
μου είπαν να τσοι κάνω,
και 'γώ τις ακολούθησα,
αμέσως(!), μην...ποθάνω!!!"

Εγώ ευθύς εσάστισα,
και ρώτησα αμέσως,
-τι κάνει με τσοι δίαιτες-,
σαφώς αλλά κι...εμμέσως:

Για πές μας ωρέ Πάγκαλε,
τσοι δίαιτες που κάνεις,
-και σαν τον γέρο... ελέφαντα-,
δεν σταματάς να... κλάνεις;

Κι αυτός μου αποκρίθηκε,
"δεν κάνω μόνο... μία(!),
-μα φτάσανε από τα χθές-,
τον αριθμό τον... τρία!!!"

"Οι δίαιτες π' ακολουθώ,
του... χοίρου και τση... πάπιας,
-είναι οι πρώτες... δίαιτες-,
τση Τρόϊκας της... σάπιας!!!"

"Η τρίτη που μου δώσανε,
του... ανανά την λένε,
-να μην τον τρώγω είπανε-,
μα τ' άντερά μου... κλαίνε!!!"

Αμέσως τις κατάλαβα,
τσοι δίαιτες που κάνει,
-να τρώει... οτιδήποτε-,
μα ανανά δεν... κάνει!!!

Τον... ζόρισε το... Δου-Νου-Του,
να τρώει σαν τον... χοίρο,
-την... πάπια είπαν ύστερα-,
να κάνει εις τον... γύρο!!!

Και αυστηρά τον βάλανε,
το πρόγραμμα να κάνει,
-να μην αφήσει τίποτα,-
απ' τση Ελλάς την... στάνη!!!

Την τρίτη του την δίαιτα,
πιστά ν' ακολουθήσει,
-έκαμε πέτρα την καρδιά-,
το μάτι μην... δακρύσει!!!

"Την αποχή στον... ανανά,
να κάνεις, μην μας... ρέψεις,
μόνο σ' αυτό να συγκρατείς,
τις έρμες σου... ορέξεις!!!"

Σκληρά βασανιστήρια,
τού 'βάλανε τα... κτήνη,
-ότι βρεθεί στον διάβα του-,
ξερά να... καταπίνει!!!

Δεν ντρέπουνται ρε σύντεκνοι,
να τονέ... βασανίζουν,
οι... απάνθρωποι τον Πάγκαλο,
με το στανιό... ταϊζουν!!!

Και 'γώ τονέ λυπήθηκα,
-κακόμοιρο... κοπέλι-,
και τού 'δωσ' απ' το σπίτι μου,
κοκκινηστό κουνέλι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου