Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

"Κάνε με πρόεδρο έστω για μια μέρα ….."

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ

Είμαι κι εγώ 'νας... βάζελος*,
με... Πρόεδρο μεγάλο,
-Πατέρας; τον ζυγώξαμε-,
και τώρα φέραν... άλλο!!!

Και πήραμε παλλήκαρο,
-δυό μέτρα, κι ένα... πόντο-,
τον λένε Κωνσταντόπουλο,
και δεν σηκώνει... σκόντο!!!

Πρόεδρος για να λέγεσαι,
πρέπει να είσαι... κάποιος,
να έχεις γνώσεις... "Πλυντηρέξ",
και νά 'σαι σ' όλα... σάπιος!!!

Γιατί μην αμφιβάλετε,
πως οι εδώ ομάδες,
είναι για το... πλυντήριο,
σαν τις καλές... μαμάδες!!!

Έχουνε "πλύνει" χρήματα,
-που νους δεν τα χωράει-,
κι άσε εσύ τον... οπαδό,
το γήπεδο να... σπάει!!!

Ο Πρόεδρος στις μέρες μας,
έγινε μία... πλύστρα,
-ξεπλένει φόρους, μετρητά-,
και φεύγει απ' την... γλύστρα!!!

Λοιπόν, θα γίνω... Πρόεδρος,
-κι εγώ με την σειρά μου-,
θα κάνω την... μπουγάδα μου,
και τα λεφτά... δικά μου!!!

Μα θέλω συμπαράσταση,
-στην ψήφο, όχι... μάσα-,
εκεί 'ναι που δεν... πιάνομαι,
δεν παίρνω ούτ'... ανάσα!!!

Πρόεδρο να με κάνετε,
-εδώ-και-τώρα-θέλω(!)-,
γιατί αλλιώς συντέκνοι μου,
θα κάμω τον... Οθέλλο!!!

βάζελος*=Είμαι!!! ('ντάξ ρε κοπέλια, μην βαράτε, ουδείς κατέχει το τέλειον :ΡΡΡ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου