Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

«Έρχεται το μοιραίο»

Για να δεις την σχετική ιστορία, πάτα εδώ
Σαν οδηγός*, τον πόνο σου,
τον έχω... δει Μπιντού μου,
γυναίκες... δηλητήριο,
στην άκρη του ματιού μου...

Πριν ξεκινήσω για δουλειά,
κολλύριο τους βάζω,
στους δύο μου τους οφθαλμούς,
για να μην πάθω... κάζο!!!

Σαν τα πυρά πετάγονται,
-και διασταυρωμένα-,
γυναίκες πού 'ναι... θάνατος,
κι αυτό;! εγγυημένα!!!

Κυκλοφορούν τριγύρω μας,
και δεν φορούνε... πράμα,
κι οι οδηγοί... χαζεύουνε,
-αυτό κι αν είναι... δράμα-!!!

Κοντά στο... οφθαλμόλουτρο,
χρειάζεται κι η... γνώση,
αν δεν προσέχεις κούνελε,
αυτό θα σε... σκοτώσει!!!

Με ...'ξώβυζα και ...'ξώμπουτα,
και μίνι ως την... μέση,
κι ο ΑΓιος... κολάζεται,
-αυτό κι αν τους αρέσει-!!!

Η... πίεση σηκώνεται,
-μην πω και κάτι άλλο-,
με τις γυναίκες-θάνατο,
κολάζουν σαν τον... Διάολο!!!

Βάζουν το... κωλαράκι τους,
και γίνονται τροχαία,
και κάποια -φίλοι- απ' αυτά,
μας γίνονται... μοιραία!!!

Θά 'πρεπε να τις... γράφουνε,
και να τους κόβουν κλήσεις,
αιτίες ατυχήματος,
γίνονται στις... μετρήσεις!!!

Σαν οδηγός*=Το τι βλέπουν τα ματάκια μου κάθε μέρα στους δρόμους, δεν περιγράφεται κοπέλια :Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου